۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۸

سپهروند:

لرستانیها از طریق سامانه 111 مشکلات خود را با دولت در میان بگذارند

لرستانیها از طریق سامانه 111 مشکلات خود را با دولت در میان بگذارند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مشاور استاندار لرستان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: مطابق تمهیدات اندیشیده شده لرستانیها از طریق سامانه 111 مشکلات خود را با دولت در میان می گذارند.

رضا سپهروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اطلاع رسانی لازم برای آگاهی مردم به منظور طرح مسائل و مشکلات آنها از طریق سامانه 111 صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا از طریق سامانه تلفن گویا در تماس هایی با شهروندان لرستانی از آنها خواسته شده است که از طریق سامانه 111 و مرکز ارتباطات سامد مسائل و مشکلات خود را به صورت تلفنی مطرح کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان عنوان کرد: این سامانه به طور شبانه روزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم استان است و مردم مي‏توانند مسايل مورد نظر خود را مطرح و سپس با دريافت كد رهگيري آن را تا مرحله نهايي دنبال كنند.

سپهروند همچنین از انجام تبلیغات میدانی و اطلاع رسانی پیامکی سفر هیئت دولت به استان خبر داد و یادآور شد: در این راستا به منظور اطلاع مردم از برنامه های سفر نزدیک به 500 هزار پیامک به مردم در نقاط مختلف لرستان ارسال شده است.

کد خبر 2313949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha