۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۳۵

فرماندار خرم آباد از محل استقرار ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور بازدید کرد

فرماندار خرم آباد از محل استقرار ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور بازدید کرد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرماندار مرکز لرستان بعداز ظهر امروز سه شنبه از محل استقرار ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب اله خجسته پور فرماندار خرم آباد در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: وضعیت امکانات و تدابیر اندیشیده شده برای فعالیت سامانه مطلوب و روند به خوبی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه استفاده از این سامانه 111 باید برای مردم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود، افزود: در این زمینه نیز به یاری و همکاری رسانه ها و همه مردم نیازمندیم.

فرماندار خرم آباد با یادآوری اینکه دولت تدبیر و امید اولین شعار انتخاباتی خود را احیای اخلاق عنوان کرد، افزود: در این راستا مهم ترین مولفه اخلاق هم حفظ کرامت انسانی است.

خجسته پور افزود: در این راستا برای حفظ کرامت انسانی مردم باید اگر کسی مشکلی، پیامی و یا خواسته ای از دولت دارد بتواند به جای حضور در صفهای طولانی با یک تماس تلفنی خواسته خود را مطرح کند.

وی با اشاره به تدابیر دولت تدبیر و امید برای راه اندازی سامانه 111 برای طرح مشکلات خود در جریان سفرهای هیئت دولت و رئیس جمهور عنوان کرد: به نظر می رسد برای حفظ کرامت انسانی و همچنین فراهم آوردن شرایط برای طرح مشکلات و مباحث مردم این بهترین روش باشد.

بنابر این گزارش در حاشیه این بازدید فرماندار خرم آباد در گفتگو با عوامل ستاد ستاد ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری در جریان تدابیر اندیشیده شده قرار گرفت.
 

کد خبر 2313993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha