۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۱۲

بهرام نژاد:

80 نیروی صدا و سیمای لرستان برنامه های سفر رئیس جمهور را پوشش می دهند

80 نیروی صدا و سیمای لرستان برنامه های سفر رئیس جمهور را پوشش می دهند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: 80 نیروی صدا و سیمای لرستان برنامه های سفر رئیس جمهور را پوشش می دهند.

مسعود بهرام نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته علاوه بر نیروهای پشتیبانی و مستقر در استودیوی پخش بیش از 80 نیروی صدا و سیمای مرکز لرستان برنامه سفر رئیس جمهوری را پوشش خواهند داد.

وی با اشاره به استقرار چهار تیم از سیمای مرکز لرستان در محل برنامه های رئیس جمهور عنوان کرد: آمادگی پخش زنده برنامه ها و سخنرانی دکتر روحانی از سوی این مرکز وجود دارد.

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه برنامه ریزی برای پخش زنده سخنرانی مردم رئیس جمهور صورت گرفته، افزود: در این راستا سه واحد سیار با امکانات و تجهیزات لازم برای پخش زنده برنامه ها در محلهای در نظر گرفته شده مستقر خواهند شد.

بهرام نژاد با اشاره به تشکیل تیم های خبری برای پوشش برنامه های رئیس جمهور و وزرای دولت یادآور شد: ظرفیت خوبی برای پوشش برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهوری به کار گرفته شده است که امیدواریم بتوانیم در حد مطلوب برنامه های این سفر را به اطلاع مردم برسانیم.
 

کد خبر 2313981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha