۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰:۴۹

آریایی:

نگاه ویژه رئیس جمهور به استانهای کمتر توسعه یافته نمادی از شعار اعتدال دولت است

نگاه ویژه رئیس جمهور به استانهای کمتر توسعه یافته نمادی از شعار اعتدال دولت است

بروجرد - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: نگاه ویژه رئیس جمهور به استانهای کمتر توسعه یافته نمادی از شعار اعتدال دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا آریایی شامگاه سه شنبه در مراسم جشن انتظار و امید در بروجرد اظهار داشت: در 24 خردادماه سال گذشته مردم به دکتر روحانی اعتماد و پیام اعتدال را قبول کردند.

وی افزود: دولت روحانی زمانی روی کار آمد که تحریم ظالمانه طی سالهای متوالی بر ملت تحمیل شده بود و ابعاد گسترده ای را در برداشت به شکلی که مملکت را در تنگنای خاصی قرار داده بودند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با بیان اینکه ادبیات دولت تدبیر و امید موجب تغییرات مثبت در سیاست خارجی ایران شده است، اظهار داشت: امروز ادبیات و گفتمان دولت تدبیر و امید منجر به این موضوع شده که خیلی از کشورها می خواهند با ایران ارتباط برقرار کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد افزود: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما با ندبیر دولت یک انسجام و شرایط خوبی در کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه امروز اشتغال موضوعی جدی است که در دستور کار دولت قرار دارد، ادامه داد: در طول 18 سال گذشته لرستان در بین استانهای کشور رتبه اول، دوم و سوم بیکاری را داشته است.

وی یادآور شد: استاندار لرستان در جریان برنامه های مختلف با دولتمردان خواستار رفع مشکل بیکاری در استان شدند به طوریکه نرخ بیکاری در برخی مناطق استان به 50 درصد می رسد.

آریایی افزود: مردم به شعار اعتدال اعتماد کردند و امروز افراط و تفریط را قبول ندارند زیرا افراط و تفریط موجب ضرر کشور بوده است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان لرستان اظهار داشت: امید است این سفر منشاء خیر و برکت برای استان و شهرستان باشد و نگاه ویژه رئیس جمهور به مناطق محروم نشان دهنده رعایت اعتدال دولت تدبیر و امید است.

کد خبر 2314109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha