همزمان با روز عفاف و حجاب همایش «انسان عفیف» در بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز عفاف و حجاب (21 تیر ماه) همایش «انسان عفیف» در نمایشگاه قرآن برگزار می شود که طی آن از برترین مقاله ها، برترین پایان نامه ها، برترین کتاب، عفیف ترین لباس، برترین انیمیشن و فیلم کوتاه در حوزه عفاف و حجاب تجلیل می شود.

همچنین در این همایش با حضور دو استاد فرهیخته در حوزه آسیب شناسی، دلایل تغییر رویکرد و نگرش به مسئله حجاب در کشور و نیز ارائه راهکارهای مناسب جهت تجمیع قوای نهادها و دستگاه های مربوطه کشور و پیشگیری از موازی کاری آنها صورت می گیرد.

بنابر این گزارش با توجه به حضور و فعالیت بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن، مقرر شد بخش عفاف و حجاب نیز برنامه های اجرایی ویژه ای از قبیل حضور نخبگان، هنرمندان و چهره های شناخته شده در غرفه عفاف و حجاب، معرفی سایت های برتر در حوزه عفاف و حجاب و حضور نمایندگان آنها در غرفه، شناسایی بهترین و پرفروش ترین کتاب ها در حوزه عفاف و حجاب و معرفی آنها به بازدیدکنندگان را محقق کند.

اجرای مسابقه حضوری و مکتوب با محوریت موضوع بهترین نظرگاه عفاف و بخش «من ایرانیم» ویژه یادداشت دختران و پسران جوان این سرزمین از دیگر مباحثی است که توسط غرفه عفاف و حجاب دنبال می شود.
 

برچسب‌ها