کاراته کای سبک وزن تیم ملی کاراته گفت: با شرایطی متفاوت از چهار قبل راهی بازیهای آسیایی می شوم و تنها طلای این مسابقات برای من راضی کننده خواهد بود. 

امیر مهدیزاده بعد از کسب پیروزی مقابل هامون درفشی پور و رسیدن به تیم ملی کاراته ایران در وزن 60 کیلوگرم ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در طول دو روز گذشته 5 بار با رقیب خود مبارزه کردم. روز گذشته شرایط خوبی نداشتم ولی امروز خودم بودم و در حالی که اگر داوری بهتر بود در هر سه مبارزه امروز پیروز از میدان خارج می شدم ولی با این حال در دو مبارزه پایانی رقیب را شکست داده و به خواسته خود که رسیدن به بازیهای آسیایی بود، رسیدم.
 
وی ادامه داد: اگر مورد اعتماد کادر فنی تیم ملی قرار بگیرم برای دومین بار است که راهی بازیهای آسیایی می شوم. نسبت به چهار سال قبل با تجربه تر هستم و میدانهای بزرگی را با موفقیت به پایان رساندم. به عنوان قهرمان جهان راهی اینچئون می شوم و فقط به طلا فکر می کنم و مدال زرین است که برایم راضی کننده خواهد بود. 
 
قهرمان سال 2012 جهان در مورد رقیب کره ای خود گفت: هر ورزشکاری که به بازیهای آسیایی می آید بدون شک به دنبال کسب مدال طلاست و این رقیب من نیز با پشتوانه طلای آسیا در کشور خود دنبال همین مدال است ولی کاراته ایران فراتر از آسیاست. دوبار این کره‌ای را شکست داده و این بار نیز بدون نگرانی برای مبارزه با او آماده می شوم با انگیزه شکست وی در خانه راهی کره خواهم شد.
 
مهدی‌زاده در مورد درفشی‌پور نیز گفت: هامون یکی بهترین کاراته کاهای ایران و دوستان من است و حضور او باعث شد که من تمام تلاشم را بکنم. حضور یک حریف خوب مثل او نگرانی باعث از دست دادن جایگاه را بالا برد و با انگیزه بیشتری تمرین کردم و خدا را شکر مزد زحماتم را گرفتم.
 
رقابتهای انتخابی تیم ملی امروز صبح یکشنبه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.
 

 

برچسب‌ها