۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳

انتخابی تیم ملی کاراته؛

مهدیزاده: شرایطم با چهار سال قبل متفاوت است/ طلای آسیا را می‌خواهم

مهدیزاده: شرایطم با چهار سال قبل متفاوت است/ طلای آسیا را می‌خواهم

کاراته کای سبک وزن تیم ملی کاراته گفت: با شرایطی متفاوت از چهار قبل راهی بازیهای آسیایی می شوم و تنها طلای این مسابقات برای من راضی کننده خواهد بود. 

امیر مهدیزاده بعد از کسب پیروزی مقابل هامون درفشی پور و رسیدن به تیم ملی کاراته ایران در وزن 60 کیلوگرم ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در طول دو روز گذشته 5 بار با رقیب خود مبارزه کردم. روز گذشته شرایط خوبی نداشتم ولی امروز خودم بودم و در حالی که اگر داوری بهتر بود در هر سه مبارزه امروز پیروز از میدان خارج می شدم ولی با این حال در دو مبارزه پایانی رقیب را شکست داده و به خواسته خود که رسیدن به بازیهای آسیایی بود، رسیدم.
 
وی ادامه داد: اگر مورد اعتماد کادر فنی تیم ملی قرار بگیرم برای دومین بار است که راهی بازیهای آسیایی می شوم. نسبت به چهار سال قبل با تجربه تر هستم و میدانهای بزرگی را با موفقیت به پایان رساندم. به عنوان قهرمان جهان راهی اینچئون می شوم و فقط به طلا فکر می کنم و مدال زرین است که برایم راضی کننده خواهد بود. 
 
قهرمان سال 2012 جهان در مورد رقیب کره ای خود گفت: هر ورزشکاری که به بازیهای آسیایی می آید بدون شک به دنبال کسب مدال طلاست و این رقیب من نیز با پشتوانه طلای آسیا در کشور خود دنبال همین مدال است ولی کاراته ایران فراتر از آسیاست. دوبار این کره‌ای را شکست داده و این بار نیز بدون نگرانی برای مبارزه با او آماده می شوم با انگیزه شکست وی در خانه راهی کره خواهم شد.
 
مهدی‌زاده در مورد درفشی‌پور نیز گفت: هامون یکی بهترین کاراته کاهای ایران و دوستان من است و حضور او باعث شد که من تمام تلاشم را بکنم. حضور یک حریف خوب مثل او نگرانی باعث از دست دادن جایگاه را بالا برد و با انگیزه بیشتری تمرین کردم و خدا را شکر مزد زحماتم را گرفتم.
 
رقابتهای انتخابی تیم ملی امروز صبح یکشنبه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.
 

 

کد خبر 2342150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha