۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۹

فداکار در گفتگو با مهر:

کادر فنی تیم ملی کاراته با بررسی دقیق نفرات را انتخاب کند

کادر فنی تیم ملی کاراته با بررسی دقیق نفرات را انتخاب کند

عضو تیم ملی کاراته گفت: برای حضور در بازیهای آسیایی پنج کاراته مد نظر کادر فنی است که انتظار داریم کادر فنی و مسئولان فدراسیون با دقت نظر بیشتر و بررسی تمام جوانب چهار کاراته کای اصلی را انتخاب و معرفی کنند. 

علی فداکار با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در شرایط خوبی برگزار شد و داوریها هم کم اشتباه بود تا شاهد برگزاری یک دوره مسابقه خوب و سطح بالا باشیم و نفراتی هم که پیروز شدند مبارزات بهتری نسبت به رقبا به نمایش گذاشتند. 
 
وی در مورد رقبای خود گفت: سلطانی سرگروه و بزرگ تیم ملی و پورشیب از عنوان داران آسیایی و مدعی تیم ملی است و خوشحالم که در مبارزه با این دو بزرگ صاحب پیروزی شدم ولی این موضوع چیزی از ارزشهای این کاراته کاهای خوب کم نمی کند. 
 
این عضو تیم ملی در مورد احتمال از دست دادن شانس حضور در بازیهای آسیایی گفت: واقعیت این است که اگر من در این مسابقات به عنوان نفر اول این وزن انتخاب نمی شدم بازهم اعتقاد داشتم که وزن 84- کیلوگرم باید به بازیهای آسیایی اعزام شود. چرا که شرایط این وزن در مسابقات برای کسب مدال بهتر از سایر اوزان است.
 
فداکار ادامه داد: شرایط فنی کاراته کا ، روزمه و حریفان آسیایی سه فاکتوری است که به نظر من باید برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای اینچئون مد نظر قرار گیرد.  اینکه در هر وزنی چه رقبای داریم و در کدام وزن رسیدن به مدال طلا محتمل تر است خیلی می تواند به انتخاب کنمک کند. مثلا دوره قبل تیم ملی دو طلا در گوانگجو کسب کرد که هر دو مدال در وزن 84- و 84+ کیلوگرم بود. ضمن اینکه در آسیا وزن 84- کیلوگرم برای کشورمان همیشه مدال آور بوده است. 
 
وی در پایان گفت: من از رده سنی جوانان عضو تیم ملی بوده و خود را با کسب مدالهای متععد در هر میدانی که ثابت کرده ام. اگر از یوس کادر فنی مورد اعتماد واقع شوم مطمئن باشید برای کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی هر چه در توان دارم بکار گرفته و با رسیدن به این مهم برای کشورم افتخار آفرین خواهم بود.
 
روز یکشنبه در جریان رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته علی فداکار با برتری مقابل رقبای سرسختی چون مهدی سلطانی و ذبیح الله پورشیب دست به کار بزرگی زد و به عنوان نفر اول این وزن انتخاب شد. 
 
کد خبر 2342943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha