بجنورد - خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد از اختصاص 170 میلیارد اعتبار به منظور زیرسازی و آسفالت معابر شهری خبرداد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رویکرد شهرداری در آسفالت معابر هسته مرکزی شهر بسیار پررنگ بوده است افزود: امیدواریم این میزان اعتبار  تا پایان فصل عمرانی برای آسفالت معابری شهری هزینه شود.

وی اظهار داشت: طی 3 ماه گذشته 70 درصد از خیابانهای حاشیه شهر آسفالت شده و در حال حاضر نیز خیابان های هسته مرکزی شهر در حال آسفالت است.

براتیان تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ شهرداری بجنورد، اکیپ های عمرانی به صورت  شبانه عملیات آسفالت را انجام می دهند.

وی افزود : در هفته آینده خیابانهای پر تردد شهر از جمله حدفاصل خیابان طالقانی تا صفا، خیابان شریعتی تا امیریه شمالی، و کوچه های قنادی لاله، وداد، گرمه ای که کار زیرسازی آن روز گذشته انجام شد آسفالت می شود.

براتیان با اشاره به اینکه طی روز جاری خیابانهای نبوت 13 و 14 از شهرک امام خمینی (ره) آسفالت شد افزود: خیابانهای ضلع  جنوبی فرودگاه، خیابان شاهد4، خیابان شهید قربانی، حر، اقبال 16، وحدت 10، و کوچه گل شبودر خیابان قیام و کوچه های خیابان  فردوسی در 10روز گذشته آسفالت شده است.

شهردار همچنین افزود: 90 درصد از عملیات  زیرسازی خیابان صفای غربی و تقاطع آزادی  که  را ه ارتباطی  شرق و جنوب غربی را تسهیل می کند نیز انجام شده که با انجام آسفالت  طی دوهفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.