۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۸

براتیان:

170 میلیارد ریال به زیر سازی و آسفالت معابری شهری بجنورد اختصاص یافت

170 میلیارد ریال به زیر سازی و آسفالت معابری شهری بجنورد اختصاص یافت

بجنورد - خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد از اختصاص 170 میلیارد اعتبار به منظور زیرسازی و آسفالت معابر شهری خبرداد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رویکرد شهرداری در آسفالت معابر هسته مرکزی شهر بسیار پررنگ بوده است افزود: امیدواریم این میزان اعتبار  تا پایان فصل عمرانی برای آسفالت معابری شهری هزینه شود.

وی اظهار داشت: طی 3 ماه گذشته 70 درصد از خیابانهای حاشیه شهر آسفالت شده و در حال حاضر نیز خیابان های هسته مرکزی شهر در حال آسفالت است.

براتیان تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ شهرداری بجنورد، اکیپ های عمرانی به صورت  شبانه عملیات آسفالت را انجام می دهند.

وی افزود : در هفته آینده خیابانهای پر تردد شهر از جمله حدفاصل خیابان طالقانی تا صفا، خیابان شریعتی تا امیریه شمالی، و کوچه های قنادی لاله، وداد، گرمه ای که کار زیرسازی آن روز گذشته انجام شد آسفالت می شود.

براتیان با اشاره به اینکه طی روز جاری خیابانهای نبوت 13 و 14 از شهرک امام خمینی (ره) آسفالت شد افزود: خیابانهای ضلع  جنوبی فرودگاه، خیابان شاهد4، خیابان شهید قربانی، حر، اقبال 16، وحدت 10، و کوچه گل شبودر خیابان قیام و کوچه های خیابان  فردوسی در 10روز گذشته آسفالت شده است.

شهردار همچنین افزود: 90 درصد از عملیات  زیرسازی خیابان صفای غربی و تقاطع آزادی  که  را ه ارتباطی  شرق و جنوب غربی را تسهیل می کند نیز انجام شده که با انجام آسفالت  طی دوهفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 2348196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha