۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۱۱

براتیان خبرداد:

ساختار هندسی میادین بجنورد با طراحی جدید تغییر می کند

ساختار هندسی میادین بجنورد با طراحی جدید تغییر می کند

بجنورد - خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد از اصلاح ساختار هندسی میادین این شهر با طراحی جدید خبرداد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طراحی کنونی میادین شهر به گونه ای است که کمترین امکان بصری را در مسیر عبور بیننده فراهم می کند.

به گفته وی، در حال حاضر شکل میدان های شهر به صورت محدب است که این امر قابلیت دید محوطه داخل میدان را از بیننده می گیرد و به همین دلیل در ساختار جدید، شکل میدان ها به صورت مقعر تغییر خواهد کرد.

وی اظهار داشت: مطالعات  میدان امام رضا (ع) به اتمام رسیده و این میدان در مهرماه تخریب و از نو بهسازی و نوسازی  و به شکل مقعر طراحی خواهد شد.

براتیان همچنین از اتمام مطالعات میدان شهدای گمنام  و بهداری خبرداد و افزود: این میادین تا 20روز آینده اصلاح خواهد شد.

شهردار همچنین از اصلاح هندسی تقاطع های بین استقلال و آزادی، فردوسی اروند، قیام و اروند، تقاطع معصوم زاده، شرق سپاه و ترمینال و تقاطع شیرآب  تا پایان سال جاری خبرداد و اضافه کرد: اکنون اصلاح هندسی تقاطع های خرمشهر و میدان حضرت قائم(عج) در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، از زمان روی کارآمدن شهردار جدید بجنورد، روح الله براتیان در جهت اصلاح هندسی خیابانها و پیاده روها، تقاطع ها، پارک ها و میادین شهر اجرای طرح های جدیدی را در دستور کار خود قرارداده است.

هم اکنون شهر بجنورد با 210 هزار نفر جمعیت از سوی سه شهرداری منطقه یک، دو و شهرداری مهر زیر نظر شهرداری مرکزی اداره می شود.خادمی 

کد خبر 2352328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha