۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳

براتیان:

آسفالت خیابانهای بجنورد به عنوان یکی از مهمترین درخواستهای مردمی مطرح می شود

آسفالت خیابانهای بجنورد به عنوان یکی از مهمترین درخواستهای مردمی مطرح می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد گفت: آسفالت خیابانها و کوچه های شهر بجنورد و حواشی آن به عنوان یکی از مهمترین معضلات شهر و دغدغه شهروندان در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله براتیان صبج شنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهرداری در جمع خبرنگاران افزود: اجرای آسفالت خیابانهای شهر بجنورد که در اولویت کارهای شهرداری قرار گرفته و از اوایل اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است به سرعت ادامه دارد که امیدواریم تا پایان فصل عمرانی این کار به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: طی چهارماهه اخیر و تا پایان مردادماه امسال، 195هزار متر مربع از خیابانها و معابر شهر آسفالت شده که 70 درصد آن مربوط به خیابانها و معابر حاشیه شهر بوده است.

روح الله براتیان اظهار داشت: از این حجم کار 182 هزار متر امانی و 12 هزار متر به صورت قرار پیمان انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای این حجم از آسفالت معابر، 25 هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

شهردار بجنورد افزود: : طی 10 روز گذشته کار خیابانهای وداد، گرمه ای ، کارگر، پژوهش ،نبوت 13 و 14، گل پامچال، ضلع  جنوب فرودگاه ، شاهد4، شهید قربانی، حر،اقبال 16، وحدت 10، قیام کوچه گل شبو و کوچه های خیابان  فردوسی به اتمام رسید.

براتیان همچنین از آغازآسفالت معابر هسته مرکزی شهر در قالب اکیپ های شبانه خبرداد و افزود: برای اولین بار در تاریخ شهرداری اکیپ عمرانی به صورت  شبانه عملیات آسفالت را انجام می دهند که نمونه آن در خیابان میدان کارگر تا شهید انجام شد تا علاوه بر سرعت بخشیدن به کار، کمترین مشکل در تردد درون شهری و ترافیک داشته باشیم.

براتیان با بیان اینکه بودجه آسفالت معابر 170 ملیارد ریال است افزود: این بودجه تا پایان فصل عمرانی درترمیم، لکه گیری، روکش آسفالت معابر هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر 210 هزار نفری بجنورد توسط سه شهرداری منطقه یک و دو و شهرداری مهر زیر نظر شهرداری مرکزی اداره می شود.

 

کد خبر 2355154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha