۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

تا پایان امسال/

هفت تقاطع بجنورد اصلاح هندسی می‌شود

هفت تقاطع بجنورد اصلاح هندسی می‌شود

بجنورد- خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد از اجرای عملیات اصلاح هندسی هفت تقاطع این شهر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله براتیان صبح شنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهرداری بجنورد، با اشاره به انجام مطالعات اصلاح هندسی هفت تقاطع شهر بجنورد، اظهار کرد که این تقاطع ها تا پایان امسال اصلاح خواهند شد.

وی این محل ها را شامل تقاطع های بین استقلال و آزادی، فردوسی اروند، قیام و اروند، تقاطع معصوم زاده، شرق سپاه و ترمینال و تقاطع شیرآب ذکر و اضافه کرد: اکنون اصلاح هندسی تقاطع های خرمشهر و میدان حضرت قائم(عج)( میدان بازرگانی) در دست اجرا است.

به گفته براتیان برای اصلاح هندسی تقاطع‌های شهر بجنورد هشت میلیارد ریال بودجه پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیر تقاطع خیابان های یقین و سیدی، امام خمینی(ره) و استقلال، دهخدا، قیام و جمهوری و فردوسی جمهوری نیز اصلاحات هندسی آن انجام شده است.

براتیان در ادامه با اشاره به نصب بیش از چهار هزار علائم ترافیکی از ابتدای سال جاری تاکنون در خیابان‌های بجنورد، اظهار داشت: این علائم شامل چراغ راهنمایی و رانندگی، مخروط های ترافیکی جمع شونده با چراغ، سرعت گیر پلاستیکی، شبرنگ چشم گربه ای، گل میخ استوانه ای، چراغ چشمک زن، بشکه ایمنی و بولارد بوده است که با هدف تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه نصب شده است.

به گفته وی همچنین در مدت مزبور 230 هزار متر از خیابان های بجنورد خط کشی طولی و دو هزار متر نیز خط کشی عابر پیاده شده است.

شهر 214 هزار نفری بجنورد، مرکز خراسان شمالی دارای دو منطقه شهری یک و دو نیز شهرداری مهر است.

کد خبر 2341318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha