اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در صحنه‌های موقعیت‌های فولاد خوزستان با واکنش‌های خود سوژه عکاسان رسانه‌های گروهی شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* سپاهان در این بازی با چند بازیکن غایب قدم به مسابقه گذاشته بود و شجاع خلیل‌زاده به دلیل محرومیت و شهاب گردان نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم قرار نگرفته بودند؛ به جای این بازیکنان علی احمدی و رحمان احمدی بازی می‌کردند.

* آرش افشین و بختیار رحمانی نیز در ترکیب فولاد خوزستان قرار نگرفته بودند.

* رویارویی لوسیانو پریرا و عبدالله کرمی، بازیکنان فصل گذشته فولاد خوزستان در ترکیب تیم سپاهان از نکات جالب این مسابقه به شمار می‌رفت.

* استقبال مناسب تماشاگران سپاهان از این بازی نیز قابل توجه بود؛ 6 هزار تماشاگر برای این بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشتند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

* رویارویی سرمربیان کروات لیگ برتر نیز از دیگر حواشی این بازی به شمار می‌رفت؛ کرانچار و اسکوچیچ هردو از مربیان کروات لیگ هستند که امروز رودرروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

* شجاع خلیل‌زاده و شهاب گردان که نمی‌توانستند در این بازی برای تیم اصفهانی بازی کنند، در جایگاه وی‌آی‌پی حضور داشته و بازی را تمشا می‌کردند.

* در دقیقه 7 مسابقه فولاد با استفاده از ضربه ایستگاهی توسط یکی از بازیکنان خود به گل رسید اما داور بازی این صحنه را خطا تشخیص داد.

* اعتراض هواداران سپاهان به وقت تلف کردن دروازه‌بان فولاد خوزستان در دقایقی که سپاهانی‌ها در موقعیت حمله بودند، جالب توجه بود.

* اعتراضات گسترده دراگان اسکوچیچ به عملکرد بازیکنانش در دقیقه 38 بازی و طول مسابقه جالب توجه بود و او به شدت نسبت به موقعیت‌های دو تیم واکنش نشان می‌داد.

* احسان حاج‌صفی که برای مذاکره با تیم‌های انگلیسی به این کشور سفر کرده، امروز در ترکیب 18 نفره تیم سپاهان قرار نگرفته بود.

* در یک صحنه که خطای لوسیانو پریرا، بازیکن سپاهان از سوی داور بازی اعلام شد، وی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و معتقد بود که بازیکن فولاد روی او خطا کرده است.

نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.