۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۴۹

کرانچار در نشست خبری:

کی‌روش مربی خوبی است اما به او بازیکن نمی‌دهیم

کی‌روش مربی خوبی است اما به او بازیکن نمی‌دهیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کی‌روش مربی خوبی بوده که توانسته ایران را به جام جهانی ببرد اما تا زمانی که منافع باشگاه سپاهان در خطر باشد،نمی‌توانیم به او کمک کنیم و به جز روزهای فیفا، نمی‌توانیم به کی‌روش بازیکن بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از شکست نفت، بازیکنان ما با بازی امروز خود نشان دادند که بهتر بازی می‌کنند؛ البته ما از این روند راضی نیستیم و دوست داریم بهتر فوتبال بازی کنیم.

وی افزود: فولاد امروز خوش‌‌شانس بود و ما باید بدون شک برنده می‌شدیم اما در این بازی نیز داوری به ما ضربه زد و سبب شد که بعد از ضربه‌ای که محمدرضا خلعتبری به تیرک زد، عبدالله کرمی برای بیرون نرفتن توپ تلاش کرد اما مدافع تیم فولاد او را روی زمین انداخت اما این مسئله از چشمان داور دور ماند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: ما دو امتیاز را مقابل فولاد از دست دادیم و امیدوار هستیم در بازی‌های آینده با عملکرد خوب خود، این مسئله را جبران کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه سرمربی تیم فولاد را می‌شناسم، می‌دانم او به هر شهری بیاید، برای کسب تساوی تلاش می‌کند اما در قبال آن دوست دارد که از ضد حملات استفاده کند تا بتواند بر حریف خود چیره شود؛ ما بازی برتر خود را به حریف القا کردیم و امیدوار هستم بتوانیم در آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

کرانچار گفت: هر هفته تلاش می‌کنیم که روی ضربات نهایی کار کنیم تا بازیکنان به آن توانائی برسند که بتوانند تأثیر به سزایی روی توپ‌ها داشته باشند و تمام کننده خوبی باشند؛ در نیمه نخست بازی عجله کردیم و نتوانستیم توپ‌ها را گل کنیم.

کرانچار درباره غیبت خلیل‌زاده در بازی‌های سپاهان تصریح کرد: امیدوار هستم بر اساس آنچه باشگاه از سازمان لیگ خواسته، غیبت خلیل‌زاده را کمتر کند زیرا شاید بازگشت او بهتر باشد؛ او یک بازیکن کلیدی ما به شمار می‌رود و هادی عقیلی در بازی آینده به دلیل 3 اخطاره شدن نمی‌تواند تیم را همراهی کند اما امیدوارم با بازیکنان خود با متوقف کردن ذوب‌آهن بتوانیم جایگاه خودمان در صدر جدول را پس گیریم.

سرمربی سپاهان با اشاره به عملکرد رحمان احمدی در بازی‌های اخیر سپاهان بیان داشت: رحمان در بازی قبلی با وجود اینکه از ابتدا در ترکیب نبود، واکنش‌های خوبی نشان داد و واگذاری بازی به نفت تهران به دلیل اشتباهات رحمان نبود؛ او در این بازی روند خوبی داشت  و مورد تأیید ما بود؛ خوشحالم که باشگاه ما دو دروازه‌بان خوبی دارد و می‌توانیم با حفظ آنها روند خوبی داشته باشیم.

وی پیرامون ادامه حضور کی‌روش در فوتبال کشور اضافه کرد: کی‌روش مربی خوبی بوده که توانسته ایران را به جام جهانی ببرد اما تا زمانی که منافع باشگاه سپاهان در خطر باشد،نمی‌توانیم به کی‌روش کمک کنیم و به جز فیفادی، نمی‌توانیم به کی‌روش بازیکن بدهیم.

 

کد خبر 2356695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha