۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۵۳

حواشی دیدار سپاهان و فولاد؛

واکنش‌های جالب اسکوچیچ به موقعیت‌های فولاد

واکنش‌های جالب اسکوچیچ به موقعیت‌های فولاد

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در صحنه‌های موقعیت‌های فولاد خوزستان با واکنش‌های خود سوژه عکاسان رسانه‌های گروهی شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* سپاهان در این بازی با چند بازیکن غایب قدم به مسابقه گذاشته بود و شجاع خلیل‌زاده به دلیل محرومیت و شهاب گردان نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم قرار نگرفته بودند؛ به جای این بازیکنان علی احمدی و رحمان احمدی بازی می‌کردند.

* آرش افشین و بختیار رحمانی نیز در ترکیب فولاد خوزستان قرار نگرفته بودند.

* رویارویی لوسیانو پریرا و عبدالله کرمی، بازیکنان فصل گذشته فولاد خوزستان در ترکیب تیم سپاهان از نکات جالب این مسابقه به شمار می‌رفت.

* استقبال مناسب تماشاگران سپاهان از این بازی نیز قابل توجه بود؛ 6 هزار تماشاگر برای این بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشتند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

* رویارویی سرمربیان کروات لیگ برتر نیز از دیگر حواشی این بازی به شمار می‌رفت؛ کرانچار و اسکوچیچ هردو از مربیان کروات لیگ هستند که امروز رودرروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

* شجاع خلیل‌زاده و شهاب گردان که نمی‌توانستند در این بازی برای تیم اصفهانی بازی کنند، در جایگاه وی‌آی‌پی حضور داشته و بازی را تمشا می‌کردند.

* در دقیقه 7 مسابقه فولاد با استفاده از ضربه ایستگاهی توسط یکی از بازیکنان خود به گل رسید اما داور بازی این صحنه را خطا تشخیص داد.

* اعتراض هواداران سپاهان به وقت تلف کردن دروازه‌بان فولاد خوزستان در دقایقی که سپاهانی‌ها در موقعیت حمله بودند، جالب توجه بود.

* اعتراضات گسترده دراگان اسکوچیچ به عملکرد بازیکنانش در دقیقه 38 بازی و طول مسابقه جالب توجه بود و او به شدت نسبت به موقعیت‌های دو تیم واکنش نشان می‌داد.

* احسان حاج‌صفی که برای مذاکره با تیم‌های انگلیسی به این کشور سفر کرده، امروز در ترکیب 18 نفره تیم سپاهان قرار نگرفته بود.

* در یک صحنه که خطای لوسیانو پریرا، بازیکن سپاهان از سوی داور بازی اعلام شد، وی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و معتقد بود که بازیکن فولاد روی او خطا کرده است.

نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2356657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha