۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۲۸

اسکوچیچ در نشست خبری:

مقابل سپاهان دنبال برد هستیم/ اولویت فولاد، قهرمانی در دو جام است

مقابل سپاهان دنبال برد هستیم/ اولویت فولاد، قهرمانی در دو جام است

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: مقابل سپاهان به تساوی یا باخت فکر نمی‌کنیم و برای پیروزی به اصفهان آمده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم از اینکه به این شهر آمده‌ام تا با تیمی مثل سپاهان بازی کنیم؛ سپاهان تیمی است که بازیکنان خوبی دارد و از کادر فنی مجرب و توانایی برخوردار است.

وی افزود: تیم ما به تازگی از بحران خودش دور شده و در حال حاضر لحظه‌شماری می‌کنم که برابر سپاهان صف‌آرایی کنیم؛ ایمان موسوی به تازگی محرومیت خود را به پایان رسانده اما بختیار رحمانی، آرش افشین و امید خالدی، هنوز مصدوم هستند و نمی‌توانند فولاد خوزستان را همراهی کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره نقطه قوت سپاهان بیان داشت: خوشحال هستم که همه می‌گویند خط حمله سپاهان قوی است و به طبق خط دفاعی خوبی ندارد؛ من تیم خوبی بستم اما سعی می‌کنم با تزریق نفرات دیگری، تیم را تقویت کنم.

وی درباره تاکتیکش برای این مسابقه تصریح کرد: استراتژی ما در هر بازی تهاجمی بوده ما برای گل نخوردن به اصفهان نیامده‌ایم و دوست داریم بازی را تهاجمی آغاز کرده و ادامه دهیم ولی اگر سپاهان بهتر بود و مساوی گرفتیم، در ادامه نیز به دنبال حمله هستیم؛ بازی بسیار خوبی بوده و به هر حال دو تیم دارای بازیکنان خوبی هستند.

اسکوچیچ با اشاره به بحث جدایی رحمان احمدی و حضور وی در فولاد خوزستان گفت: رحمان احمدی در حال حاضر بازیکنان سپاهان بود و من چندان راضی نیستم که درباره بازیکن تیم مقابل صحبت کنم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره دیدارهای فولاد خوزستان در جام حذفی و هم‌گروهی با استقلال، سپاهان و پرسپولیس بیان داشت: چیزی که مسلم است، این بوده که من به هر دو جام لیگ و جام حذفی فکر می‌کنم اما در حال حاضر که جام حذفی شروع نشده، تمرکز من تنها روی لیگ است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: باید بگویم ابزار لازم برای قهرمانی در آموزش بازیکنان ایجاد می‌شود و تفکرات خود را به بازیکنان تزریق می‌کنم؛ به هر حال من جدید هستم و چند بازیکن جدید نیز اضافه شده‌اند و طریقه کار تغییر می‌کند و امیدوار هستم که عادت‌های خودم را در باشگاه اضافه کنم و تیم را تحویل دهم.

وی درباره اینکه آیا با کرانچار در لیگ کرواسی تقابل داشته یا خیر، اضافه کرد: جدای از لیگ ایران، تقابلی با کرانچار نداشتم و در زمانی که من در کرواسی بودم، او خارج از کرواسی بود و در زمانی که او در کرواسی بود، من در این کشور نبودم.

کد خبر 2355747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha