۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۳۰

کرانچار در نشست خبری:

از مقصد حاج‌صفی در لیگ انگلیس خبر ندارم/ به بازیکنان سپاهان هشدار داده‌ام

از مقصد حاج‌صفی در لیگ انگلیس خبر ندارم/ به بازیکنان سپاهان هشدار داده‌ام

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بر اساس بندی که در قرارداد احسان حاج‌صفی وجود دارد، او می‌تواند از تیم جدا شود اما از مقصد او در لیگ انگلیس خبر ندارم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر امروز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: صحبت خاصی درباره بازی فردا ندارم؛ فولاد مدافع قهرمانی بوده و ما تیمی هستیم که به عنوان قهرمانی حمله‌ور شده‌ایم و ما بعد از شکست مقابل نفت، به دنبال برد هستیم و راهی به جز برد نداریم.

وی افزود: اعتقاد من بر این است که تزلزلی بر اراده تیم نبوده و گرایش ما برای فردا، شکست تیم فولاد است؛ بعد از بازی با نفت، وریا غفوری مصدوم شد و مشخص نیست که به این بازی برسد و محرومیت شجاع خلیل‌زاده نیز هم‌اکنون در هاله‌ای از ابهام بوده اما باید با یک بازی صبورانه به دنبال برد باشیم و با شناختی که از فولاد دارم، بدون شک آنها تلاش می‌کنند که بازیکنان مرا غافلگیر کنند اما امیدوارم بازیکنان ما جواب خوبی به آنها دهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره غیبت احسان حاج‌صفی و محرم نویدکیا و تأثیر آن در بازی افزود: تا جائی که به سیستم مربوط بوده، نبود محرم نویدکیا تأثیری روی شکست تیم مقابل نفت نداشت و بازیکنان در آن بازی از انتظارات من فاصله گرفته بودند و آن نتیجه رقم خورد اما این را بگویم که شما به سیستم توجه دارید و ما بعد از آن در دقیقه 46 و پس از اخراج بازیکن خود تلاش کردیم که در دفاع دو لایه ظاهر شویم.

وی بیان داشت: من درباره حاج‌صفی، از روز نخست تلاش کردم که اگر پیشنهاد رسمی درباره او رسید، باشگاه با احسان توافق کند و نمی‌توانم بر خلاف قرارداد توافق شده با باشگاه، در این موضوع مداخله کنم.

کرانچار اظهار داشت: زمان رحیمی مدیرعامل سابق باشگاه، هنگام بازگشت احسان به اصفهان، قرارداد وی به گونه‌ای تنظیم شد که وقتی پیشنهاد خارجی رسید، او می‌تواند مبلغی پرداخت کند و از تیم جدا شود و من این را می‌دانم که باشگاه‌های انگلیس می‌توانند هر مبلغی را برای حاج‌صفی پرداخت کنند اما من از مقصد حاج‌صفی خبر ندارم اما طبیعتاً با رفتن احسان ضعیف‌تر می‌شویم زیرا او دوره خوبی را پس از جام جهانی طی کرده و در سه بازی تدارکاتی نیز بازی خوبی را از خود ارائه کرد.

وی با اشاره به مشکلات خط دفاعی تیمش تصریح کرد: ما سیستم خود را با توجه به توانایی بازیکنان انتخاب می‌کنیم و می‌دانیم که فولاد خط حمله خوبی دارد اما اگر هافبک‌های ما به خوبی در دفاع شرکت کنند، در این زمینه مشکلی نداریم.

سرمربی سپاهان بار دیگر به دلایل باخت تیم مقابل نفت اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم که در بازی نفت، بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام ندادند اما در سه مسابقه اول، تا جایی که وظایف خود را خوب انجام دادند، بازی خوبی داشتیم اما وقتی به وظایف خود توجه نکردند، بازی به ضرر ما به پایان رسید، ضمناً گل نخست تیم نفت در دیدار با سپاهان آفساید بود اما کسی آن را ننوشت.

وی اظهار داشت: در بازی با نفت، خط هافبک تقابل خوبی با خط دفاعی نداشت و سبب ضعف خط دفاعی شده و ما گل دریافت کردیم اما این توجیه نمی‌شود که با نبودن شجاع در این بازی تغییر سیستم دهیم.

کرانچار در پاسخ به سئوالی درباره تغییر پست رسول نویدکیا گفت: تا جایی که به نویدکیا مربوط می‌شود، او یک بازیکن چند پسته بوده و نقش خود را خوب ایفا می‌کند؛ در بازی مقابل نفت، نه‌تنها رسول بلکه تمامی بازیکنان خوب نبودند.

وی اضافه کرد: به بازیکنان هشدار دادم که حریف برای برد به میدان می‌آید و باید تفکری که در بازی قبلی داشتند، از بین ببرند و امیدوار هستم که در این بازی مقابل حریف خطرناکمان به خوبی ظاهر شویم.

کد خبر 2355765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha