۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۵۰

اسکوچیچ در نشست خبری:

از بازی فولاد مقابل سپاهان رضایت ندارم/ این یک امتیاز، شش امتیاز بود

از بازی فولاد مقابل سپاهان رضایت ندارم/ این یک امتیاز، شش امتیاز بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از بازی فولاد مقابل سپاهان رضایت ندارم ولی باید بگویم که این یک امتیاز برای ما، شش امتیاز بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد که به بازیکنان تیمم تبریک بگویم؛ با توجه به اینکه قبل از بازی تأکید کردم که یک امتیاز برای ما کافی نیست اما از کسب این نتیجه راضی هستم و امیدوار هستم که شرایط خوبی رقم بخورد.

وی افزود: هرچند که تیم سپاهان خط حمله خوبی داشت اما تیم ما 90 دقیقه مقاومت کرد و برابر این تیم ایستاد؛ از طرف دیگر در نیمه نخست از بازی بازیکنانم رضایت نداشتم اما در نیمه دوم با این که پاپی آزاد بود اما بازی خوبی انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: اکنون در ابتدای فصل هستیم و نمی‌توانیم مشخص کنیم که مدعی اصلی قهرمانی چه تیمی است؛ به هر حال سپاهان تیم خوبی است و گاهی اوقات با وجود اینکه خوب بود، مجبور شد دفاع کند و ما شرایط خوبی داشتیم

وی با اشاره به سر و صدای قابل توجه هواداران سپاهان در این بازی بیان داشت: به هر حال سر و صداهایی بود اما به بازیکنانم تأکید کردم که برنامه‌هایم را درست اجرا کنند.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: از این بازی رضایت کامل را ندارم اما این بازی برای تیم ما یک امتیاز نداشت، بلکه دارای 6 امتیاز بود و در ادامه می‌توانید این مسئله را مشاهده کنید اما امیدوار هستم که در بازی‌های بعدی اشتباهاتمان را جبران کنیم.

کد خبر 2356694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha