بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دولتی به ویژه فرمانداران و بخشداران به عنوان متولیان اصلی برگزاری انتخابات باید با بی طرفی، هر گونه شائبه دخالت را برطرف کرده و سلامت انتخابات را تضمین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر پرویزی صبح دوشنبه در نشست فرمانداران و بخشداران خراسان شمالی با اشاره به این که نقش فرمانداران و بخشداران و نحوه فعالیت این مدیران در رفع مشکلات مناطق مختلف تأثیر فراوانی دارد، اضافه کرد: درایت و مدیریت فرمانداران و بخشداران در تصمیم گیری های کشور نقش اساسی دارد چرا که با توجه به نحوه فعالیت آنها مشکلات کشور در مسیر رفع شدن قرار می گیرند.

وی با اشاره به مشکلات متعدد موجود در مناطق مختلف کشور، خواستار فعال تر شدن فرمانداران و بخشداران شد و افزود: این مدیران می بایست با رصد مشکلات در حوزه ستادی برای رفع سریع تر آنها راه حل بیابند.

پرویزی اضافه کرد: البته بیشتر مسائل و مشکلات بخشداری ها و فرمانداری ها در خراسان شمالی مشابه بوده و غالب آنها مربوط به پروژه های نیمه تمام عمرانی است.

به گفته وی البته دولت تدبیر و امید در سال قبل و امسال اعتبارات بسیار خوبی برای دهیاری ها اختصاص داد که باید تلاش شود این منابع اعتباری به موقع در در زمینه درست آن هزینه شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی تصریح کرد: فعالیت بیشتر فرمانداران و بخشداران سبب می شود تا مدیران دستگاه های اجرایی در روند اجرای پروژه های عمرانی حضور بیشتر و فعال تری داشته باشند.

پرویزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، اظهار داشت: وظیفه اصلی مدیران دولتی برگزاری درست و سالم انتخابات است.

به گفته وی مدیران دولتی می بایست تنها مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را فراهم کنند و نتیجه انتخابات نیز برای ما فرقی نمی کند.

استاندار خراسان شمالی افزود: مدیران دولتی علی الخصوص فرمانداران و بخشداران به عنوان متولیان اصلی برگزاری انتخابات باید با بی طرفی هر گونه شائبه دخالت را برطرف کرده و سلامت انتخابات را تضمین کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان این که دولت تدبیر و امید از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: دولت یازدهم در مدت یک و نیم سال گذشته تلاش زیادی برای رفع مشکلات متعدد کشور در بخش های مختلف کرده و در بسیاری از زمینه ها نیز عملکرد موفقیت آمیز داشته است.

محمدرحیم نوروزیان همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات خراسان شمالی، اضافه کرد: مدیران استان علی رغم تمام مشکلات و محدودیت منابع مالی، تلاش شبانه روزی دارند و در این راستا توفقیات خوبی نیز نصیب استان شده است.