۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۹:۳۶

پرویزی:

کارگروه اتمام پروژه های نیمه تمام سرمایه گذاری در خراسان شمالی تشکیل شد

کارگروه اتمام پروژه های نیمه تمام سرمایه گذاری در خراسان شمالی تشکیل شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی از تشکیل یک کارگروه ویژه در استان به منظور اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر پرویزی شنبه شب در کارگروه تخصصی امور اقتصادی خراسان شمالی، با اشاره به نواقص و گلایه های موجود در بخش سرمایه گذاری این استان، اظهار داشت: لازم است در این زمینه مجموعه ای واحد برای پیگیری و رفع مشکلات و کاستی ها ایجاد شود.

وی با اشاره به تشكيل كارگروه ویژه برای اتمام پروژه هاي نيمه تمام حوزه سرمايه گذاري در خراسان شمالی، افزود: در قالب این کارگروه موانع موجود در برابر اتمام پروژه های نیمه تمام سرمایه گذاری رفع خواهد شد.

پرویزی با تأکید بر توجه ویژه و حمایت از سرمایه گذاری در استان، تصریح کرد: در این زمینه نباید از توان سرمایه گذاران داخلی استان غفلت شود چرا که در صورت سرمایه گذاری این سرمایه گذاران در داخل استان بخش اعظمی از کاستی های بخش سرمایه گذاری در خراسان شمالی مرتفع می شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی اظهار داشت: در زمینه حل مشکلات سرمایه گذاران باید دیدگاه مدیران و کارشناسان امر تغییر کند و همزمان با حمایت از سرمایه گذران جدید فرصت های جدیدی نیز برای توسعه استان ایجاد کرد.

وی صداقت با متقاضیان سرمایه گذاری را یکی از ملزومات دستگاه های اجرایی دانست و گفت: باید دستگاه های مختلف از ایده های دارای توان مالی و فنی در قالب تشکیل کمیته ای واحد حمایت کرده و اجازه ندهند کار به تعویق بیفتد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت های فراوان خراسان شمالی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف، محصولات کشاورزی و داروهای گیاهی خواستار سرمايه گذاري بیشتر سرمایه گذاران در این حوزه ها شد.

پرویزی همچنین با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری در خراسان شمالی، با بیان این که اردیبهشت ماه سال آینده زمان مناسبی برای برگزاری این همایش است، افزود: برای برگزاری هرچه بهتر و مفیدتر بودن این همایش می بایست ضمن سنجيدن تمامي جوانب كار، اقدامات و رايزني ها با افراد موثر در تمامي حوزه ها صورت گيرد و تمامي دستگاه ها در زمان تعيين شده آمادگي كامل داشته باشند.

کد خبر 2421850

برچسب‌ها