۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۳۱

عطاران خبر داد:

تمهیدات ویژه بخش مرکزی فاروج برای جذب سرمایه گذار روستایی

تمهیدات ویژه بخش مرکزی فاروج برای جذب سرمایه گذار روستایی

فاروج- بخشدار مرکزی فاروج از تمهیدات و تسهیلات ویژه این بخش به منظور جذب سرمایه گذار روستایی و اجرای طرح های گردشگری و صنایع تبدیلی در روستاهای این بخش خبر داد.

مهدی عطاران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که بخشداري مركزي فاروج آماده جذب سرمايه گذار روستايي است، اظهار کرد: به منظور تحقق فرمايشات رياست جمهوري در جهت ايجاد اشتغال پايدار در روستاها و در راستاي انعقاد تفاهم بين معاونت توسعه روستايي و صندوق مهر امام رضا(ع)، بخشداري مركزي فاروج آماده جذب و حمایت از سرمايه گذاران روستايي است.

وي گفت: اين طرح با همياري و مشاركت اقتصادي و اجرايي روستاييان در زمینه های مختلف از جمله گردشگری، صنایع دستی و ... به اجرا گذاشته مي شود.

عطاران منافع روستا و اهالي در جذب سرمايه گذار را يكي از اولويت هاي اصلي اين طرح عنوان كرد و افزود: سرمايه گذاران بايد به منافع اهالي توجه داشته باشند چراكه به آنها اجازه داده نمي شود تا منابع اهالي را هدر دهند.

وي گفت: با اجراي اين طرح شركتهاي تعاوني در روستاها تاسيس و براساس دستورالعمل اجرايي تهيه شده جهت برخورداري از تسهيلات به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفي مي شوند.

بخشدار مركزي فاروج تصريح كرد: بخش مركزي فاروج داراي سه دهستان است كه استعدادها و قابليت هاي بالقوه اي در زمينه جذب توريسم، گردشگر و صنايع تبديلي دارد.

عطاران افزود: مسئولان نيز بايد به معرفي روستاهاي مستعد گردگشري توجه داشته باشند و در راستاي جذب گردشگر و سرمايه گذار براي توسعه روستا و اقتصاد استان اقدامات موثري انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش مرکزی شهرستان فاروج سه دهستان با ۵۷ روستا و آبادی دارد.

بخش مرکزي ۷۰ درصد وسعت و ۶۸ درصد جمعيت شهرستان فاروج را در خود گنجانده و ۲۸ هزار نفر جمعيت دارد.

 

کد خبر 2510382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha