بجنورد- رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی از اعزام جودوکاران این استان به مسابقات بین المللی جام زیتون ارمنستان خبر داد.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جودوکاران نوجوان و نونهال خراسان شمالی از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال به رقابت های بین المللی جام زیتون در ایروان ارمنستان اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات در رده سنی نونهالان، حسین سعیدی برجی، صادق آذرنگ، محسن نیستانی و ابراهیم محمدی و در رده سنی نوجوانان، مهدی حائریان، حسین عزیزی، مجید وحید بریمانلو، عسگر محمد حسن زاده، علی محمدی بریمانلو، رضا پارساپور، محمد روح پرور، قاسم باغچقی، ایمان نیستانی و امیر حسین قاسمی به عنوان تیم خراسان شمالی اعزام خواهند شد.

به گفته خسرویار علی مهنان مربی گری و عبدالمجید جودت سرپرستی تیم اعزامی استان به مسابقات بین المللی جام زیتون ارمنستان را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: اردوی تمرینی تیم جودوی نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی با حضور در این مسابقات نیز صبح و عصر در خانه جودوی سالن علیدخت بجنورد در حال انجام است.

خسرویار اظهار داشت: همچنین بیست و سوم اردیبهشت ماه امسال نیز مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی جوانان برگزار می شود که جودوکاران استان در حال تمرین برای حضور قدرتمند در این رقابت ها هستند.