۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲

با برتری مقابل مدعیان/

خراسان شمالی صدرنشین لیگ برتر جودو نوجوانان کشور شد

خراسان شمالی صدرنشین لیگ برتر جودو نوجوانان کشور شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: رییس هیئت جودو و کوراش و سرپرست تیم جودو میزان خراسان شمالی گفت: تیم جودو نوجوانان استان در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور با برتری مقابل حریفان به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش خسرویار صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری لیگ برتر جودو نوجوانان کشور، اظهار داشت: این مسابقات با حضور 26 تیم در دو گروه 13 تیمی برگزار می شود که تیم میزان خراسان شمالی در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور در محل سالن شهید افراسیابی تهران، افزود: در این رقابت ها در گروه دوم تیم های موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی و آینده سازان چناران با 21 امتیاز و با توجه به يك بازي كمتر ميزان و تفاصل متفاوت اول و دوم هستند.

خسرویار افزود: همچنین در این گروه تیم های شاهین تهران و آکادمی ملی جودو با 15 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند و تیم های فجر سید الشهدا، هیات جودو اصفهان، مازندران و چناران نیز با 12 امتیاز در جایگاه های پنجم تا هشتم ایستاده‌اند.

به گفته وی در گروه یک این رقابت‌ها نیز مکتب جودو مدنی با 21 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، امید چناران با 18 امتیاز دوم است، تیم های16 امتیازی هیات جودو زنجان و آینده سازان مرکزی در رده های سوم و چهارم قرار دارند و هیات جودو اندیمشک هم با 15 امتیاز در جایگاه پنجم جای گرفته است.

خسرویار در ادامه با اشاره به دیدارهای تیم میزان خراسان شمالی در هفته دوم رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور، اظهار کرد: در این هفته در دور پنجم تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی با نتیجه هشت بر یک تیم هیئت جودو اصفهان را مغلوب کرد و در دور ششم با نتیجه 9 بر صفر از سد هیئت جودو قم گذشت.

به گفته وی تیم موسسه مالی و اعتباری میزان در دور هفتم استراحت داشت اما در دور هشتم و پایانی این هفته با حساب قاطع 9 بر صفر شاهین تهران را از پیش رو برداشت.

درخشش جودوكاران خراسان شمالي در مسابقات قهرماني جوانان كشور

رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی در ادامه از درخشش جوانان جودوکار این استان در چهلمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی جوانان ایران خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات با حضور 186 جودوکار از 30 استان در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

کوروش خسرویار اظهار داشت: در پایان این مسابقات تیم تهران با دو مدال طلا و سه نقره عنوان نخست را کسب کرد، خراسان رضوی با یک طلا و یک نقره در مکان دوم ایستاد و خوزستان با یک طلا و سه برنز سوم شد.

به گفته وی در این رقابت ها تیم لرستان با یک طلا و دو برنز چهارم شد، خراسان شمالی با یک طلا، یک برنز و یک عنوان پنجمی در رده پنجم مسابقات ایستاد، تیم های اصفهان با یک طلا و یک برنز و آذربایجان شرقی با یک طلا ششم و هفتم شدند و جام اخلاق نیز به تیم استان فارس اهداء شد.

این مسئول عنوان کرد: در این مسابقات محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی در وزن 66- کیلوگرم به مدال طلا رسید و سعید محمدی بریمانلو دیگر جودوکار  استان هم در وزن 81- کیلوگرم به مدال برنز بسنده کرد.

خسرویار با اشاره به این که مسابقات مزبور در واقع مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می شد، اضافه کرد: در پایان رقابت ها کمیته فنی ناظر بر مسابقات علاوه بر نفرات اول و دوم، محمد عباس نژاد از استان لرستان، احمد قاسمی، پوریا شکری، سبحان رسولی و محسن رضایی از تهران، آرتا ماهینی از بوشهر، سینا پاینده از اردبیل و پویا عینالی از استان مازندران را به اردوی تیم ملی دعوت کردند.

رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی تصریح کرد: بر این اساس محمد محمدی بریمانلو و سعید محمدی بریمانلو دوجودوکار استان بودند که در اوزان 66 و 81 کیلوگرم به اردوی تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.

کد خبر 2369038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha