بجنورد - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برگزاری اولین کنگره کارآفرینان برتر دانشگاهی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد هفته پژوهش و فناوری خراسان شمالی، محمد ضمیریان اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش اولین کنگره کارآفرینان برتر دانشگاهی و دهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این کنگره در محورهای کشاورزی، گردشگری، صنعت و خدمات، ادامه داد: در هر یک از این محورها از سه کارآفرین برتر تقدیر خواهد شد.

ضمیریان افزود: این کنگره با مشارکت استانداری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی برپا می‌شود.

وی یادآورشد: همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دو کارگاه علمی با عناوین تغذیه ورزشی، کنترل وزن و ترکیب بدن از سوی گروه تربیت بدنی و کارگاه تحلیل تصادفات درون شهری به همراه مدلسازی پیش‌بینی تصادفات و اولویت بندی معابر از سوی گروه عمران برگزار می‌شود.

ضمیریان افزود: در حاشیه نمایشگاه پژوهش سخنرانی هایی از سوی اساتید برجسته دانشگاهی در موضوعات مدیریت دانش در سازمان از ایده تا عمل و تشخیص خطا و یافتن سرمنشاء آن در فرآیندهای صنعتی برای علاقمندان صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: از سوی انجمن‌های علمی این دانشگاه نیز مسابقه های همانند سازه‌های ماکارانی در دو گرایش راندمانی و سبک، برنامه نویسی و ساخت بتن هدفمند در دستور کار قرار دارد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری، فن بازار و کارآفرینان برترخراسان‌شمالی از ۱۵ تا ۱۸ آذرماه سال جاری در محل سالن ورزشی هلال احمر بجنورد برگزار می شود.