۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۳۶

بابایی:

ثبت نام هشتمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر قزوین آغاز شد

 ثبت نام هشتمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر قزوین آغاز شد

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ثبت نام هشتمین دوره جشنواره امتنان و قدردانی از کارآفرینان برتر استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فردین بابایی در این باره اظهارداشت: کارآفرینان علاقه مند می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir از شرایط شرکت در این جشنواره آگاه شده و ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآورشد: مهلت ثبت نام در جشنواره امتنان و تجلیل از کارآفرینان برتر استان قزوین تا پانزدهم فرودین ماه سال آینده تعیین شده است.

وی، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" بیان کرد: تقویت کارآفرینی و حمایت از کارآفرینان در کمک به تولید و تقویت اشتغال ملی نقش بسیار مهمی دارد.

این مسئول،کارآفرینی را از عوامل مهم توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور خواند و افزود: ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه به رشد تولید و ایجاد فرصت های شغلی و در نهایت توسعه اقتصادی کشور منجر می شود.

وی، با بیان اینکه هشتمین جشنواره امتنان و تجلیل از کارآفرینان برتر استان قزوین خرداد ماه سال آینده برگزار می شود، یادآور شد: در این جشنواره کارآفرینان برتر استان در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات معرفی و از آنان قدردانی می شود.
 

کد خبر 2006802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha