۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۷:۴۴

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بجنورد:

اولین کنگره کارآفرینان برتردانشگاهی درخراسان‌شمالی برگزار می‌شود

اولین کنگره کارآفرینان برتردانشگاهی درخراسان‌شمالی برگزار می‌شود

بجنورد - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برگزاری اولین کنگره کارآفرینان برتر دانشگاهی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد هفته پژوهش و فناوری خراسان شمالی، محمد ضمیریان اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش اولین کنگره کارآفرینان برتر دانشگاهی و دهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این کنگره در محورهای کشاورزی، گردشگری، صنعت و خدمات، ادامه داد: در هر یک از این محورها از سه کارآفرین برتر تقدیر خواهد شد.

ضمیریان افزود: این کنگره با مشارکت استانداری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی برپا می‌شود.

وی یادآورشد: همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دو کارگاه علمی با عناوین تغذیه ورزشی، کنترل وزن و ترکیب بدن از سوی گروه تربیت بدنی و کارگاه تحلیل تصادفات درون شهری به همراه مدلسازی پیش‌بینی تصادفات و اولویت بندی معابر از سوی گروه عمران برگزار می‌شود.

ضمیریان افزود: در حاشیه نمایشگاه پژوهش سخنرانی هایی از سوی اساتید برجسته دانشگاهی در موضوعات مدیریت دانش در سازمان از ایده تا عمل و تشخیص خطا و یافتن سرمنشاء آن در فرآیندهای صنعتی برای علاقمندان صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: از سوی انجمن‌های علمی این دانشگاه نیز مسابقه های همانند سازه‌های ماکارانی در دو گرایش راندمانی و سبک، برنامه نویسی و ساخت بتن هدفمند در دستور کار قرار دارد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری، فن بازار و کارآفرینان برترخراسان‌شمالی از ۱۵ تا ۱۸ آذرماه سال جاری در محل سالن ورزشی هلال احمر بجنورد برگزار می شود.

کد خبر 2990391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha