۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۶

ثبت‌نام اينترنتی هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان البرز آغاز شد

ثبت‌نام اينترنتی هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان البرز آغاز شد

کرج - خبرگزاری مهر: معاون رفاه و امور اجتماعی اداره كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام اينترنتی هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خبر داد و گفت: ثبت ‌نام از متقاضیان شرکت در این جشنواره تا پايان وقت اداری روز چهارشنبه 14 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزاش خبرگزاری مهر، حسین فلاح نژاد با اشاره به اینکه ثبت نام کارآفرینان از طریق سامانه كارآفرينان برتر انجام می‌شود، افزود: كليه كارافرينان استان در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات كه مدت زمان راه اندازی كسب و كار آنها زير هفت سال بوده و كارآفرينانی كه در سال گذشته طرحهای ابتكاری، نوآورانه و جديد ارائه داده اند و از اجرای طرح نوآورانه آنان بيش از يك سال نگذشته باشد می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir يا سايت اطلاع رساني اداره كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی استان البرز به آدرس alborz.mcls.gov ir ثبت‌نام کنند. بديهي است پس از تاريخ فوق دسترسی به سايت امكان پذير نخواهد بود.

معاون رفاه و امور اجتماعی با بیان اینکه هشتمین جشنواره امتنان از  کارآفرینان برتر استان در سال آينده برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

فلاح نژاد اظهار داشت: این جشنواره در راستای تکریم و تقدیر از کارآفرینان، ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، ارائه راهکارهای عملی ترویج کارآفرینی متناسب با چشم‌انداز 20 ساله، تکمیل و ارتقای شاخص‌های شناسایی کارآفرینان برتر، پویاسازی بانک اطلاعات شناسایی کارآفرینان برتر مبتنی بر شاخص‌ها، فراهم‌سازی مقدمات توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی در توسعه کارآفرینی و تقدیر از منتخبین برتر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارآفرینان با نوآوری‌ها و دستاوردهای عظیم خود همچون گذشته گام‌های مؤثرتری را در راستای حمایت از کار و کارآفرینی خواهند برداشت، گفت: این جشنواره در نظر دارد تا از زحمات بی‌دریغ این عزیزان که در چرخه توسعه صنعتی و اقتصادی کشور تلاش کردند، قدردانی کند.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوآوری، آینده‌نگری، اقدام به منظور کاهش نیاز به واردات، اقدام برای صرفه‌جویی ارزی و ریالی، کاهش وابستگی به کشورهای دیگر، رعايت شاخصهاي اقتصاد مقاومتي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، دریافت نشان در خصوص برند، اشتغالزایی، مجموع استانداردهای کیفیت و... ملاک انتخاب کارآفرینان برتر است.

کد خبر 2006573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha