۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷

مهلت نام نویسی در هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر البرز تمدید شد

مهلت نام نویسی در هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر البرز تمدید شد

کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، از تمدید مهلت ثبت نام هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تا تاریخ 31 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

علی ایمانی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت:  ثبت ‌نام از متقاضیان شرکت در هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر که از 30 بهمن 91 آغاز شده تا پایان فروردین ماه سال 1392 ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام کارآفرینان از طریق سامانه ملی انجام می‌شود، اظهار داشت: فعالان اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات که دارای سابقه کارآفرینی هستند و تا کنون نیز موفق به ثبت نام در این جشنواره نشده اند می‌توانند تا تاریخ 31 فروردین ماه از طریق سامانه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir ثبت نام کنند.

ایمانی با تاکید بر اینکه دسترسی به سامانه جشنواره پس از مهلت اعلام شده امکان پذیر نخواهد بود، افزود : متقاضیان در زمان مقرر نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه هشتمین جشنواره کارآفرینان برتر استان نیمه اول سال 92 برگزار می‌شود، یادآور شد: این جشنواره در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

کد خبر 2030749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha