«ناظم حکمت در قلب پیرایه» مجموعه‌ نامه‌های پیرایه، همسر ناظم حکمت، توسط انتشارات سنگ منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشر سنگ به‌تازگی دو کتاب جدید در حوزه ترجمه نامه و رمان منتشر و راهی بازار نشر کرده است. یکی از این دو کتاب، «ناظم حکمت در قلب پیرایه» مجموعه‌ نامه‌های پیرایه، همسر سوم ناظم حکمت، شاعر بزرگ ترکیه است که به همت نازان آریسوی در ترکیه منتشر شده و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است.

آریسوی علاوه بر این نامه‌ها، نکاتی را از زندگی ناظم و پیرایه به متن افزوده که اطلاعات جدید و جالبی از رابطه‌ دو طرف نامه‌نگاری را در بر می‌گیرند. پیرایه که در ترکیه به بانوی گیسو حنایی مشهور است، این نامه‌ها را عمیقاً صادقانه و با احساساتی شدید نوشته است.

«ناظم حکمت در قلب پیرایه» تا کنون در ترکیه ۱۲۱ بار تجدید چاپ شده و ازجمله‌ محبوب‌ترین آثار حال حاضر ترکیه است.

این کتاب با ۱۵۰ صفحه و قیمت ۱۶ هزار تومان به چاپ رسیده است.

کتاب دیگری که این ناشر به‌تازگی چاپ کرده، رمان «سادی» نوشته کورتنی سامرز با ترجمه رضا اسکندری است که سال گذشته در آمریکا منتشر و به‌زودی به فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد.

این رمان داستان دختری است که می‌خواهد انتقام قتل تنها خواهرش را بگیرد و نویسنده برای قصه خود دو شیوه روایت را انتخاب و آن‌ها را با هم تلفیق کرده است.

این نویسنده‌ ۳۲ ساله، پیش از این کتاب،‌ جایزه‌ سیبل را در حوزه‌ داستان جوانان دریافت کرده است. «سادی» سال گذشته در رأی‌گیری سایت گودریدز، رتبه‌ دوم بهترین کتاب سال را در گروه داستان جوانان به دست آورد.

این کتاب با ۳۲۰ صفحه و قیمت ۳۴ هزار تومان منتشر شده است.