همزمان با هفته دفاع مقدس جلسه هفتگی درس اخلاق جامعه علمیه امیرالمومنین (ع) با حضور امیرسرتبپ حسن سیفی دستیار فرمانده کل ارتش در جوار مزار شهید گمنام مدفون در این حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته دفاع مقدس جلسه هفتگی درس اخلاق جامعه علمیه امیرالمومنین (ع) با حضور امیرسرتیپ حسن سیفی در جوار مزار شهید گمنام مدفون در این حوزه علمیه برگزار شد.

در این جلسه، سرتیپ حسن سیفی، فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش در این جلسه ضمن بیان خاطره‌ای از دیدار شهید صیاد شیرازی با آیت الله بهاءالدینی گفت: شهید صیاد بسیار روی نماز اول وقت حساس بود و همه جلسات و مأموریت‌های خود را بر اساس اوقات نماز برنامه‌ریزی می‌نمود.یک بار در معیت این شهید بزرگوار به شهر قم رفتیم و پس از ادای احترام به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به محضر آیت الله بهاءالدینی شرفیاب شدیم. با نهایت تعجب دیدیم آن مرحوم در حال آب و جارو کردن بیرون منزل هستند و وقتی ما را دید گفت آقای صیاد! من از زمانی که شما از تهران به راه افتادید بوی شما را استشمام می‌کردم و فهمیدم دارید می آیید…».

سرتیپ سیفی در ادامه گفت: «ما قدر صیاد را نمی‌دانستیم و آیت الله بهاءالدینی در همان جلسه به ما گفت: ای کاش همان قدر که آسمانیان صیاد را می‌شناسند، زمینیان هم می‌شناختند.».