رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران از کاهش ۶۰ درصدی زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان در منطقه ۱۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی خلیلی در بازدید از مانور فعالیت‌های شهرداری منطقه ۱۰ در حوزه ۱۳۷ با بیان اینکه در نیمه دوم امسال، ۱۶ هزار و ۱۳۸ پیام در رابطه با منطقه ۱۰ دریافت شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۲ درصد کاهش پیدا کرده‌است، گفت: مدت زمان پاسخگویی نیز ۶۰ درصد کاهش داشته است.

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران نظافت، لایروبی انهار، آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز، سد معبر، لکه گیری آسفالت، طعمه گذاری موش، جمع آوری خاک و نخاله، آسفالت نوار حفاری، جمع آوری زباله و ضایعات و هرس درختان را از جمله درخواست‌های مطرح شده از سوی شهروندان اعلام کرد.

وی گفت: روزانه بیش از پنج هزار پیام از طریق سامانه ۱۳۷ دریافت می‌شود و در این راستا، سامانه ۱۳۷ را می‌توان خط مقدم و اصلی پیام‌های شهروندان دانست.

رضا شرفی، شهردار منطقه ۱۰ نیز سامانه ۱۳۷ را درگاه نظارت مردمی و ابزار کنترلی مدیران شهری برشمرد و اظهار کرد: نتایج این سامانه و تحلیل‌های مدیریتی آن به مدیران شهری نگاه و جهت می‌دهد که بر اساس آن، نقاط ضعف خود را شناسایی و در جهت رفع آن برنامه ریزی کنند و در مسیر بهبود قرار گیرند.

شهردار منطقه ۱۰ با تاکید بر اینکه انتظار من آن است که سال آینده منطقه ۱۰ در رتبه نخست قرار گیرد، خاطرنشان کرد: پیام‌های دریافت شده از سوی سامانه ۱۳۷ باید در کوتاه‌ترین زمان بسته شده و نباید به چهار ساعت برسد.