۲۳ خرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۳۴

90 درصد از مطالبات شهروندان شمال شرق تهران محقق شد

90 درصد از مطالبات شهروندان شمال شرق تهران محقق شد

به همت سامانه 137 منطقه چهار 90 درصد از مطالبات شهروندان ساکن در شمال شرق تهران محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس مهدی صباغ مشاور اجرایی شهردار منطقه چهاربا بیان اینکه 137 به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری سرآغاز تحول در زمینه خدمات رسانی به مردم بوده است گفت: با افزایش فعالیت این سامانه و ارتباط گسترده شهروندان با این سامانه شاهد تحولات چشمگیری در گوشه و کنار محلات 20 گانه منطقه بوده ایم.

دبیر ستاد ناحیه محوری منطقه چهار اظهارداشت: هدف اصلی این سامانه اجرای درخواستهای مردمی و تسریع در فعالیتهای شهری است در این زمینه نیز فعالیتهای خوبی در شهرداری منطقه انجام شده است که نتیجه آن میزان بالای رضایتمندی شهروندان از این سامانه بوده است.

وی افزود: هدف ما ارتقای میزان رضایتمندی مردم با پاسخگویی به موقع و با کیفیت به آنها با توجه به اعلام سامانه مرکزی 137 سال گذشته شهروندان منطقه 4 بیشترین رضایتمندی را اعلام کرده اند.

وی درباره مشکلاتی که شهروندان با این سامانه در میان می گذارند گفت: بیشترین درخواستها مربوط به جمع آوری و نصب مخازن زباله و روکش آسفالت بوده است که در این میان اهالی نواحی 3 و 5 بیشترین تماس را با این سامانه داشته اند.

صباغ افزود: تلاش می کنیم به تک تک پیامهای مردمی پاسخ دهیم اما در این میان برخی از مشکلاتی که از سوی شهروندان با این سامانه در میان گذاشته می شود قابل انجام نیست.

صباغ ادامه داد: از شهروندان توقع داریم به شهرداری و کارکنان این سازمان اعتماد کنند و توجه داشته باشندکه رسیدگی به بعضی از پیامها زمانبر است.

مشاور اجرایی شهردار منطقه چهار از شهروندان خواست همه مشکلاتی که در حوزه مدیریت شهری در محله هایشان وجود دارد با این سامانه در میان بگذارند و با در دست داشتن کد پیگیری از رسیدگی به خواسته خود مطمئن شوند.

صباغ درباره مهمترین دستاورد سامانه 137 در سال گذشته گفت: در ابتدای سال گذشته حدود 12 هزار و 500 پیام در دست اقدام داشتیم که این تعداد در پایان سال به کمتر از هزار پیام رسید.

کد خبر 895827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha