۲۷ تیر ۱۳۸۵، ۱۵:۵۳

طرح جهادي 137 بزودي در منطقه 18 اجرا مي شود

طرج جهادي 137 از روز شنبه مورخ هفتم مرداد 85 به مدت يك هفته در منطقه 18 شهرداري تهران اجرا مي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر ، شهردار منطقه 18 تهران در خصوص اجراء اين طرح گفت: سامانه مديريت شهري 137 از مدت راه اندازي تاكنون گرچه به تمامي خواسته ها و انتظارات شهروندان پاسخ مثبت نداده است ولي بخش اعظام انتظارات و خواسته هاي مردم را محقق نموده و اميدواريم در آينده نزديك بتوانيم تمامي تقاضاها را جامه عمل بپوشانيم.

مهندس محسن عزتي افزود: پيام هاي ثبت شده در سامانه 137 بهترين شيوه و روش در شناسايي مشكلات و خواسته هاي شهروندان است و مديريت شهري بزودي برنامه هاي پيش بيني شده خود را در زمينه هاي مختلف عمراني، فرهنگي، ترافيكي ، فضاي سبز و... بر اساس آن تنظيم و اجرا خواهد نمود و اين امكان پذير نيست مگر همراهي و مشاركت مردم در اجراي اين طرح.

وي افزود: طرح جهاد 137 پاسخي است به درخواست ها و تفاضاهاي شهروندان كه بنا به دلايلي در مدت معين امكان انجام آن ميسر نبوده مي باشد . لذا در راستاي اجراي طرح مذكور كه با همكاري شهرداري تهران و شهرداريهاي مناطق صورت مي گيرد حضور شهروندان، شوراياران هر محل، بسيج ، مساجد، دانش آموزان و تشكل هاي مردمي در انعكاس معضلات و مشكلات نقش بسزايي خواهد داشت فلذا ضمن ضرورت همكاري مردم در طول مدت اجراء اين طرح در يكي از ايام مصادف با روز جمعه سيزدهم مردادماه كه با عنوان روز همكاري و مشاركت مردمي نامگذاري شده شهروندان اقدام به شستشو و نظافت درب و ديوار منازل ، جويها، انهار، مساجد و همچنين رنگ آميزي درب حياط، كركره مغازه ، درب مساجد، احياي فضاي سبز كوچه و خيابان خود خواهند كرد.

شهردار منطقه 18 خاطرنشان كرد: لكه گيري و آسفالت معابر و خيابانها، جدول بندي انهار، جمع آوري نخالله ساختماني ، رفع خطر درختان شكسته ، احداث و نصب حفاظ ايمني مسيرهاي حفاري، طعمه گذاري و اتلاف سگ ، جمع آوري زباله و سرشاخه درختان ، حذف زوائد فيزيكي در پياده روها، ترميم دريچه هاي آب و نصب سنگدال،  رسيدگي به درخواست احداث فضاها و مراكز  علمي، فرهنگي و ورزشي در محلات و... از جمله مواردي است كه در اجراي اين طرح محقق خواهد شد.

عزتي ، طرح جهادي 137 را اقدام شايسته و كم نظير در جهت تحقق خواسته هاي شهروندان دانست و گفت: اين طرح با بسيج تمامي امكانات و تجهيزات و نيروهاي شهرداري و مردم صورت مي پذيرد.

وي با اشاره به اينكه شهرداري تهران با اجراي طرح جهادي در پي سهولت و سرعت بخشيدن به رفع مشكلات شهروندان است خاطرنشان كرد: ايجاد فضاي همكاري و مشاركت از مهمترين مصاديق اين طرح بشمار مي رود و سامانه 137 نيز پل ارتباطي بين شهروندان و مديريت شهري درشناسايي معضلات و مشكلات شهر و محل محسوب مي گردد.

کد خبر 354815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha