نشست علمی «سنت‌های اجتماعی از منظر قرآن کریم و کارکرد آن در جامعه پروری» به همت دپارتمان زنان دانشگاه بین المللی اهل بیت و با مشارکت دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به ضرورت اهمیت سنت‌های اجتماعی در قرآن کریم و ذکر این نکته که یکی از مسائل بسیار مهم در قرآن کریم، سُنَن اجتماعی مانند هدایت، آزمایش، استدراج، امهال و … است. ضرورت پرداختن به این مسئله از آن رو است که یک جامعه اسلامی برای رسیدن به خاستگاه و جایگاه اصلی خود باید با قانون‌هایی که خداوند متعال در زندگی انسان‌ها وضع نموده، آشنا باشد، چراکه توجّه به جریان سنّت‌های الهی، بیدارکننده و حرکت‌آفرین است و انسان را بر اعمال خیر و پرهیز از اندیشه‌ها و عمل‌های نادرست برمی‌انگیزد.

بر همین اساس نشست علمی «سنت‌های اجتماعی از منظر قرآن کریم و کارکرد آن در جامعه پروری» به همت دپارتمان زنان دانشگاه بین المللی اهل بیت و با مشارکت دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران برگزار می‌شود.

این نشست با ارائه نیکو دیالمه، دانشیار گروه معارف اسلامی و علوم تربیتی دانشگاه امام صادق علیهم السلام برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ هفته ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۴۵ بصورت مجازی و از طریق اینجا برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست به شماره ۰۹۰۲۵۵۵۵۸۲۳ پیام دهند.

یادآور می‌شود درپایان این نشست به شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.