۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰

دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه صورت می‌پذیرد؛

بررسی سنت‌های اجتماعی از منظر قرآن و کارکرد آن در جامعه پروری

بررسی سنت‌های اجتماعی از منظر قرآن و کارکرد آن در جامعه پروری

نشست علمی «سنت‌های اجتماعی از منظر قرآن کریم و کارکرد آن در جامعه پروری» به همت دپارتمان زنان دانشگاه بین المللی اهل بیت و با مشارکت دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به ضرورت اهمیت سنت‌های اجتماعی در قرآن کریم و ذکر این نکته که یکی از مسائل بسیار مهم در قرآن کریم، سُنَن اجتماعی مانند هدایت، آزمایش، استدراج، امهال و … است. ضرورت پرداختن به این مسئله از آن رو است که یک جامعه اسلامی برای رسیدن به خاستگاه و جایگاه اصلی خود باید با قانون‌هایی که خداوند متعال در زندگی انسان‌ها وضع نموده، آشنا باشد، چراکه توجّه به جریان سنّت‌های الهی، بیدارکننده و حرکت‌آفرین است و انسان را بر اعمال خیر و پرهیز از اندیشه‌ها و عمل‌های نادرست برمی‌انگیزد.

بر همین اساس نشست علمی «سنت‌های اجتماعی از منظر قرآن کریم و کارکرد آن در جامعه پروری» به همت دپارتمان زنان دانشگاه بین المللی اهل بیت و با مشارکت دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران برگزار می‌شود.

این نشست با ارائه نیکو دیالمه، دانشیار گروه معارف اسلامی و علوم تربیتی دانشگاه امام صادق علیهم السلام برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ هفته ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۴۵ بصورت مجازی و از طریق اینجا برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست به شماره ۰۹۰۲۵۵۵۵۸۲۳ پیام دهند.

یادآور می‌شود درپایان این نشست به شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.

بررسی سنت‌های اجتماعی از منظر قرآن و کارکرد آن در جامعه پروری

کد خبر 5707236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha