سخنگوی رسانه‌ای جنبش نجباء گفت: تل آویو به‌دلیل نقض حقوق‌بشر و ناکامی فاحش در دستیابی به اهداف سیاسی، امنیتی و نظامی، اکنون در ضعیف‌ترین حالت خود می‌باشد و نمی‌تواند در بیش از یک جبهه بجنگد.

حسین الموسوی، سخنگوی رسانه‌ای نُجَباء در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری مهر درباره درگیری‌ها در جبهه لبنان اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی در عرصه داخلی و بیرونی در شرایط بسیار بحرانی به‌سر می‌برد. جامعه جهانی از نقض تمامی هنجارها و کنوانسیون‌های بین‌المللی توسط این رژیم خسته شده است.

وی ادامه داد: ارتش اشغالگر قدس به‌دلیل نقض حقوق‌بشر و ناکامی فاحش در دستیابی به اهداف سیاسی، امنیتی و نظامی، اکنون در ضعیف‌ترین حالت خود می‌باشد و نمی‌تواند در بیش از یک جبهه بجنگد.البته آنها برای تحقق دستاوردهای کوچک تلاش می‌کنند تا منطقه را به یک جنگ همه‌جانبه با لبنان، ایران و محور مقاومت بکشانند، اما نمی‌توانند و نخواهند توانست وارد نبرد زمینی شوند؛ زیرا در طول سال‌های گذشته به حجم قدرت نظامی حزب‌الله پی برده‌اند، به‌ویژه آنکه ایران و بقیه گروه‌های محور در کنار مقاومت لبنان خواهند ایستاد.

به گفته وی، محور مقاومت در یک سنگر مقابل اشغالگران صهیونیستی قرار خواهد گرفت و در این کارزار دست برتر را خواهد داشت. مقاومت امروز به امکانات نظامی پیشرفته‌ای دست یافته که قادر است دورترین نقاط در سرزمین‌های اشغالی را هدف بگیرد.

سخنگوی رسانه ای نُجَباء با اشاره به بیانیه حضرت آیت‌الله سیدعلی سیستانی افزود: بیانیه حضرت آیت‌الله سیدعلی سیستانی موضعی روشن و شرافتمندانه بود که اولاً مظلومیت مردم فلسطین و لبنان را تبیین کرد. ثانیاً با اشاره به عمق روابط برادرانه، بر ضرورت کمک‌رسانی به مردم لبنان تاکید نمود. ثالثاً بیانیه ایشان لزوم هم‌افزایی کلیه فعالیت‌های بین‌المللی برای دستیابی به صلح و ثبات در منطقه و کل جهان و افشای نقشه‌های صهیونیستی - آمریکایی را نشان داده و همگان را به بسیج امکانات و مقدورات‌شان برای حمایت از مردم لبنان فرا می‌خواند.