الاخبار بررسی کرد؛

وحشت صهیونیستها از واکنش کوبنده حزب الله

وحشت صهیونیستها از واکنش کوبنده حزب الله

محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی ترس و نگرانی خود را نسبت به واکنش حزب الله لبنان در برابر به شهادت رسیدن یکی از نیروهای این حزب در جریان حمله اسرائیل به سوریه نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی الاخبار با انتشار گزارشی در خصوص نگرانی صهیونیستها از واکنش حزب الله لبنان نوشت: حزب الله لبنان به تازگی در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی علیه سوریه یک شهید تقدیم کرد. علی محسن در جریان حمله هوایی اسرائیل در نزدیکی فرودگاه دمشق شهید شد.

در ادامه این گزارش آمده است: تنش ها مجدداً به مرزهای لبنان و اراضی اشغالی بازگشته است. دشمن صهیونیستی بار دیگر قواعد درگیری در سوریه را نقض کرد. بیانیه صادره از سوی حزب الله کاملاً بیانگر آن است که مقاومت لبنان از طریق مرزهای شمالی آمادگی پاسخ دادن به این اقدام صهیونیستها را دارد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان و تحلیل گران رژیم صهیونیستی با استناد به سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص اینکه مقاومت به هر اقدام ترور واکنش نشان میدهد نگرانی خود را نشان دادند.

رسانه های صهیونیستی معتقدند که همین که حزب الله اعلام کرده، این رزمنده در جریان حمله اسرائیل به شهادت رسیده یعنی واکنش حزب الله حتمی خواهد بود در این گزارش آمده است: سکوت رسمی مقامات رژیم صهیونیستی در این خصوص نیز قابل توجه است. این در حالیست که نظامیان صهیونیست در جبهه شمالی که از ناقوره تا بلندی های اشغالی جولان سوریه ادامه دارد مستقر شده اند. هم چنین تلاش های دیپلماتیکی از سوی صهیونیستها برای آرام کردن اوضاع در جریان است.

به نوشته این گزارش، رژیم صهیونیستی مانند دفعات گذشته تلاش دارد نشان دهد که این اقدام عمدی نبوده و به دنبال درگیری با نیروهای مقاومت نیست. دشمن صهیونیستی هم چنین با توجه به اوضاع سیاسی و اقتصادی آشفته در لبنان در سایه گسترش ویروس کرونا فکر می کند که حزب الله یارای واکنش به این تجاوز را ندارد.

در این گزارش آمده است: محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی نگرانی خود را نسبت به واکنش احتمالی حزب الله لبنان نشان داده اند به طوریکه تلویزیون این رژیم به نقل از منابع نظامی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی واکنش احتمالی حزب الله را در رأس توجهات خود قرار داده است.

رسانه های صهیونیستی معتقدند که همین که حزب الله اعلام کرده، این رزمنده در جریان حمله اسرائیل به شهادت رسیده یعنی واکنش حزب الله حتمی خواهد بود چرا که هر زمان حزب الله بیانیه صادر می کند به این معنی است که واکنش متقابل حتمی خواهد بود.

کد خبر 4980334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha