۱۴ مرداد ۱۳۸۷، ۱۹:۳۵

هراس اسرائیل از تاکید بیانیه کاری دولت لبنان بر حق مقاومت

هراس اسرائیل از تاکید بیانیه کاری دولت لبنان بر حق مقاومت

منابع نظامی رژیم صهیونیستی از تاکید بیانیه کاری دولت وحدت ملی لبنان بر حق مقاومت در آزاد سازی اراضی اشغالی این کشور ابراز نگرانی و وحشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که منابع دستگاه نظامی اسرائیل از ماده بیانیه کاری دولت لبنان درخصوص تاکید بر حق مقاومت در آزاد سازی اراضی اشغالی لبنان و دفاع دربرابر هرگونه تجاوز به خاک این کشور نگران هستند.

این منابع ادعا کردند: بیانیه کاری دولت لبنان تحولی نگران کننده درقبال قدرت رو به رشد حزب الله و نقض دگربار قطعنامه 1701 به شمار می رود.

منابع سیاسی رژیم اسرائیل به هاآرتص گفتند: آمریکا اخیرا در پیامی به میشل سلیمان رئیس جمهور و فواد سنیوره نخست وزیر لبنان یاس و سرخوردگی واشنگتن را از درج ماده ای درباره مقاومت در بیانیه کاری دولت لبنان ابراز داشته است.

کمیته وزاری مامور تدوین بیانیه کاری دولت وحدت ملی لبنان سرانجام دریازدهم مرداد ماه پس از برگزاری چندین جلسه پیش نویس این بیانیه را تهیه کرد که در آن برحق ملت، ارتش و مقاومت لبنان در آزادی کشتزارهای شبعا و تپه های کفر شوبا یا بازپس گیری آن و دفاع از لبنان در برابر برابرهمه تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید شده است.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان اخیر گفت: تاکید بیانیه کاری دولت وحدت ملی لبنان بر حق مقاومت امری طبیعی و تعبیر واقعی وضعیتی است که در آن هستیم.

میشل سلیمان رئیس جمهوری لبنان نیز روز جمعه درسخنرانی خود به مناسبت شصت و سومین سالروز تاسیس ارتش لبنان در مراسم رژه نمادین نظامی در شرق بیروت گفت: شمارش معکوس برای آزاد سازی کشتزارهای اشغالی شبعا و تپه های کفر شوبا آغاز شده است و همه اهرم ها برای دستیابی به این هدف مشروع است.

کد خبر 727257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha