روز نخست از هفمين دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور سه نماينده ايران در بازی پايانی و کسب سه مدال طلا و نقره همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات روز گذشته در جارکاتای اندونزی آغاز شد و تیم ملی کشورمان موفق شد به يک مدال طلا و دو مدال نقره دست پيدا کرد. سعید رجبی تکواندوکار ایران در وزن 78- کیلوگرم با شکست همه رقبا راهی بازی نهایی شد و در جدال برای کسب مدال طلا نماینده کره جنوبی را شکست داد و اولین مدال طلای ایران را به خود اختصاص داد. کره ای به مقام نایب قهرمانی دست یافت، نمایندگان چین تایپه و قزاقستان نیز بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در وزن 45- کیلوگرم محمد اصلانی در فینال از حریف اردنی خود شکست خورد و مدال نقره این وزن را از آن خود کرد، ملی پوشان ویتنام و قزاقستان نیز گردن آویز برنز را از آن خود کردند.

در وزن 87+ کیلوگرم محمدرضا اینانلو پس از شکست در فینال مسابقات مقابل حریف کره ای خود، به مدال نقره این وزن دست یافت و تکواندو کاران چین تایپه و اردن مقام سکوی سوم مشترک را از آن خود کردند.

امروز شنبه تیم ملی کشورمان سه نماینده دارد که در وزن 51 – کیلوگرم جواد امیری و  در وزن 59 – کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده اند. در وزن 68- کیلوگرم هم رامین حسین قلی زاده در دور اول با عالیخانف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.
این دوره از مسابقات تا فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت.