تیم تکواندو نوجوانان ایران در روز پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب یک مدال طلای دیگر شد تا مجموع مدال‌های این تیم به عدد هشت برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‎های روز پایانی از هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، امروز یکشنبه دانیال سالحی مهر در وزن 73- کیلوگرم با شکست همه رقبای موفق به کسب مدال طلا شد. وی برای رسیدن به بازی پایانی ابتدا تکواندوکاری از افغانستان را 7 بر 3 شکست داد سپس حریفی از قزاقستان را 7 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. 
 
صالحی مهر برای رسیدن به بازی پایانی برابر نماینده اردن که قبل از این دیدار تکواندوکار کره‌ای را حذف کرده بود، ایستاد و با پیروزی در این دیدار راهی مرحله پایانی شد. این تکواندوکار در جدال برای کسب مدال طلا مقابل تکواندوکاری از چین تایپه ایستاد و با برتری 9 بر 5 پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.
 
این مدال طلا، دومین مدال طلا و هشتمین نشان پسران ایرانی در این دوره از رقابت‎های تکواندو قهرمانی آسیا بود. پیش از این برای تیم ایران در بخش پسران سعید رجبی موفق به کسب مدال طلا شده بود. محمد اصلانی، محمدرضا اینانلو، جواد امیری، ابوالفضل يعقوبی و حسن قلی‌زاده موفق به کسب مدال 5 نقره  و  سید عباس صادقی تبار یک نشان برنز دست پیدا کرده اند.  
 
این دوره از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا تا ساعاتی دیگر در جاکارتا به پایان می‌رسد.