سرمربی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان ایران معتقد است تکواندو کاران ناشنوا با آمادگی بالا راهی المپیک می‌شوند و حداقل 3 مدال از آن تکواندوی ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم صالحی در خصوص آخرین وضعیت تیم تکواندوی ناشنوایان ایران، اظهار داشت: هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان در حال برگزاری است و این مرحله از اردو تا زمان اعزام به بیست و دومین دوره المپیک 2013 ناشنوایان ادامه دارد.

وی گفت: این اردوها بسیار رضایت بخش بوده و همه تکواندوکاران ناشنوا در سطح آمادگی مطلوبی قرار دارند.  این اولین حضور تکواندوی ناشنوایان در المپیک است  اما احمد برهانی در بازی‌های آسیایی مدال نقره به دست آورد و محمد کاظم‌زاده نیز مدال برنز را از آن خود کرد.

صالحی در رابطه به تمرین مشترک ناشنوایان با تیم ملی تکواندوي بزرگسالان و تیم ملی عراق اشاره كرد و یادآور شد: اگر ما می‌توانستیم در یک تورنمنت شرکت کنیم بسیار مطلوب بود اما این تمرینات برای تکواندوکاران ناشنوا بسیار سودمند بود.  برگزاری چندین مرحله مسابقه نیز بسیار راضی کننده بود.

سرمربی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان در رابطه با پیش بینی کسب مدال در المپیک تاکید کرد: با توجه به اینکه این اولین حضور ما در المپیک است و شناخت لازم از شرایط و بازیکنان را نداریم ولی با توجه به آمادگی ورزشکارانمان امیدواریم حداقل 3 مدال را از آن خود کنیم.

المپیک ناشنوایان مردادماه امسال در شهر صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.