۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

رئیس فدراسیون ناشنوایان و بیماری‌های خاص:

ناشنوایان دیده شوند/ امیدوارم پاداش ورزشکاران ما با المپیکی‌ها تفاوت نکند

ناشنوایان دیده شوند/ امیدوارم پاداش ورزشکاران ما با المپیکی‌ها تفاوت نکند

رئیس فدراسیون ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضا امیدوار است پاداش موفقیت ورزشکارانش در المپیک و مسابقات جهانی با پاداش المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها تفاوتی نداشته باشد. او همچنین می‌گوید ورزشکاران ناشنوا باید مانند سایر ورزشکاران دیده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، کرم الله علیمرادی در حاشیه بدرقه کاروان ورزشکاران ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماری‌های خاص اظهار داشت: در المپیک صوفیه 150 ورزشکار در 9 رشته ورزشی خواهیم داشت و در آفریقای جنوبی 55 ورزشکار در پنج رشته ورزشی اعزام می‌شوند. ابتدا می‌خواهم از زحمات وزیر ورزش و جوانان و همکاری‌اش با فدراسیون تشکر کنم.

وی افزود: از وزیر می‌خواهم پاداش ما با پاداش ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی تفاوتی نداشته باشد. می‌خواستم از رئیس جمهور هم چنین درخواستی کنم که ایشان به مراسم نیامد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان، بیماری‌های خاص و پیوند اعضا یادآور شد: دیگر درخواست من این است که ورزشکاران ناشنوا مانند سایر ورزشکاران دیده شوند زیرا آنها نیز برای موفقیت ورزش کشور تلاش زیادی می‌کنند.

وی با تشریح برنامه‌های فدراسیون تصریح کرد: 9 ماه است که توانستیم پنج اردو برای تمام ورزشکاران خود برگزار کنیم و این مسئله با توجه به مشکلات بودجه‌ای کار بسیار دشواری بود.

علیمرادی ادامه داد: با وضعیتی که داشتیم حتی برگزاری اردو برای یک رشته ورزشی کار بسیار دشواری است اما ما برای تمام رشته‌های خود اردو‌های خوبی را برگزار کردیم و هدف ما کسب نتیجه و افتخار آفرینی برای ایران است.

به گفته علیمرادی، نام کاروان ناشنوایان که راهی صوفیه می‌شود کاروان رمضان و نام گروه اعزامی به مسابقات آفریقای جنوبی که متشکل از بیماری‌های خاص هستند را کاروان قدر خواهد بود.

کد خبر 2101782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha