۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳

امام جمعه شفت:

دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

شفت- امام جمعه شفت گفت: دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد حکیمی گیلانی در خطبه‌های نماز جمعه شفت با گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس سرشار از افتخارآفرینی‌های رزمندگان آن زمان است و اکنون وقت آن است که جهاد تبیین برای بیان این افتخارات انجام شود.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس ایمان نسبت به خداوند بوده است گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس تمام اقشار مختلف مردم کشور عزیزمان ایران برای دفاع از این مرز و بوم با ایمان نسبت به پروردگار و با وحدت و یکدلی که داشتند حماسه آفریدند و از وطن خویش دفاع کردند.

خطیب نماز جمعه شفت ادامه داد: موضوع دفاع مقدس بسیار مهم است و نباید اجازه دهیم این دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود و باید به جوانان امروز جامعه ما منتقل و تبیین شود.

وی با بیان اینکه دشمنان ما خصوصاً آمریکا و عیادی آنها بر علیه کشور سیاست‌های خصمانه‌ای را چه در دوران دفاع مقدس و چه اکنون در پیش گرفته است، گفت: دشمنان با روش‌های گوناگون سعی در ایجاد اختلاف در بین ما را دارند ولی با آگاهی و بصیرت مردم علی الخصوص جوانان تاکنون نتوانسته اند به اهداف خود دست پیدا کنند.

حجت الاسلام حکیمی در ادامه با اشاره به اینکه هفته وحدت نماد همدلی میان شیعه و سنی است، تصریح کرد: مسلمانان باید با اتحاد و همبستگی در برابر رژیم صهیونسیتی بایستند تا در آینده شاهد نابودی این غده سرطانی باشیم.

امام جمعه شفت با اشاره به اینکه انفجار پیجرها در لبنان توسط صهیونیست‌های خبیث و اشغالگر یک جنایت بزرگ جنگی است، گفت: این چنین ترورهایی از سوی دشمنان اسلام علی الخصوص رژیم صهیونیستی جز اقدامات ناجوانمردانه ای است که با آن مردم را قتل عام می‌کنند.

کد خبر 6230945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha