۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

لزوم حفظ روحیه کار جهادی در مسوولان/الگوهای خدمت معرفی شوند

لزوم حفظ روحیه کار جهادی در مسوولان/الگوهای خدمت معرفی شوند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه مسوولان باید با کار جهادی ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشند، گفت: الگوهای خدمت باید به جامعه معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلی امام علی (ع) بابیان اینکه انتظار مردمی که در همه دوران‌ها پشتیبان نظام بودند انجام کار جهادی توسط مسؤولان است، ابراز داشت: مسؤولان نظام باید این مهم را در روحیه خودشان تقویت کرده و دنبال تسهیل امور مردم باشند.

وی افزود: می‌بایست مسوولانی که از جامعه ایثارگر و جانباز هستند و امروز دغدغه کار جهادی دارند و سنگر خود را همچنان حفظ کردند به جامعه معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه انتظار می‌رود که مسؤولان دارای میز در قبال دستاوردهای جنگ تحمیلی کوتاهی نکنند، ابراز داشت: استقلال، خودباوری ملی، وحدت، عزت و انسجام دستاوردهایی که از خون شهدا حاصل شدند لذا کوتاهی در حفظ آن جایز نیست.

مطیعی بابیان اینکه امروز جبهه مقاومت نیز از دفاع مقدس الگو برداری کرده است، تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای که باید آحاد مردم از آن بهره برده و برای نسل جدید ابعاد آن شرح داده شود.

وی بابیان اینکه امنیت امروز جامعه را مدیون رشادت جانبازان، ایثارگران و شهدایی هستیم که برای دست‌یابی به این مهم از جان خود گذشتند، افزود: امروز نیز باید قدر دان این موهبت بزرگ الهی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نمازگزاران سمنان در ادامه راهپیمایی «جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم اشغالگر قدس» در حمایت از مردم مقاوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم اشغال‌گر قدس از مصلی تا میدان استاندار سمنان را راهپیمایی کردند.

کد خبر 6230949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha