۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۹:۱۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

می‌خواهیم جزو چهار تیم اول المپیک باشیم/ تاثیر مثبت لیگ جهانی روی ناشنوایان

می‌خواهیم جزو چهار تیم اول المپیک باشیم/ تاثیر مثبت لیگ جهانی روی ناشنوایان

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران می‌گوید هدف این تیم قرار گرفتن جزو چهار تیم برتر المپیک ناشنوایان است. او همچنین می‌گوید درخشش تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی، روی ناشنوایان هم تاثیرات مثبتی گذاشته است.

محمد ترکاشوند در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران برای حضور در مسابقات المپیک ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما پنج اردوی 11 روزه برگزار کرده‌ایم و در این اردوها هشت دیدار تدارکاتی با تیم‌های مختلف انجام دادیم. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بازیکنان هم به شرایط ایده‌آل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه امیدوارم آمادگی بازیکنان تا شروع مسابقات حفظ شود، افزود: تلاش ما این بود تا علاوه بر تمرینات تاکتیکی، روی بازیکنان از نظر فکری و روحی هم کار کنیم. همچنین سعی کردیم تلفیقی از تمرینات ملی و باشگاهی را برای بازیکنان در نظر بگیریم تا در حد توان آنها، شرایط آمادگی را فراهم کنیم.

سرمربی تیم والیبال ناشنوایان ایران با اشاره به گروه ایران در مسابقات المپیک، خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو گروه پنج تیمی برگزار خواهد شد. ما با تیم‌های ترکیه، ایتالیا، اوکراین و ژاپن هم گروهیم. در مجموع در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و همچنین شناخت چندانی از حریفان نداریم. البته ما آنالیزور خوبی داریم و از بازی اول به بعد می‌توانیم نقاط ضعف و قوت حریفانمان را شناسایی کنیم.

ترکاشوند در خصوص تاثیر درخشش ایران در مسابقات لیگ جهانی والیبال روی ناشنوایان هم گفت: عملکرد ملی‌پوشان ایران در لیگ جهانی والیبال به قدری خوب بود که روی ناشنوایان هم تاثیرات مثبتی داشته و آنها را از لحاظ روحی و روانی بالاتر برده است. هدف ما این است تا با انگیزه بالای این بازیکنان بتوانیم در المپیک جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم.

مسابقات المپیک ناشنوایان مردادماه امسال در شهر صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات به ترتیب به مصاف ترکیه، ایتالیا، اوکراین و ژاپن خواهد رفت.

 

کد خبر 2100434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha