کرج – خبرگزاری مهر: تیم دوچرخه سواری تک اسپرت البرز که چندی پیش توانست در مسابقات لیگ برتر کشور حضوری موفق داشته باشد و بر سکوی دوم بایستد و جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کند، استعداد یابی و افتتاح اولین مدرسه دوچرخه سواری در البرز را نیز در برنامه خود دارد.

مدیرعامل تیم تک اسپرت البرز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مسابقات لیگ برتر کشور موفق شدیم به همراه دو تیم برتر دیگر یعنی پیشگامان کویر یزد و مس کرمان جواز حضور در جام باشگاه های آسیا را بگیریم و به همراه 10 تیم خارجی دیگر که جهت حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند، در این رقابت ها که مهرماه سال جاری در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد، شرکت کنیم.

مجید زاده که اولین تیم دوچرخه سواری خصوصی کشور را مدیریت می کند افزود: با برنامه ریزی های دقیقی که انجام داده ایم، به تمامی همشهریان ورزش دوست البرز نشین قول کسب کاپ در این مسابقات را خواهیم داد و دست پر از این مسابقات برخواهیم گشت.

وی همچنین از اعضای فعلی تیمش علیرضا حقی، حسین علیزاده، بهنام خسروشاهی، مهدی علمایی، محسن رحمانی، مهدی آزمون به عنوان ترکیب قطعی نام برد و اشاره داشت: تا زمان برگزاری رقابت ها با دو دوچرخه سوار برتر دیگر هم جهت پیوستن به تیم و حضور در جام باشگاه های آسیا وارد مذاکره خواهیم شد.

وی همچنین از استعدادیابی این تیم در البرز خبر داد و افزود: البرز ورزشکاران بااستعدادی در همه رده های سنی دارد و از برنامه های آتی باشگاه، اقدام به اولین طرح استعدادیابی دوچرخه سواری در البرز است که برای این منظور با مسئولین آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان البرز وارد مذاکره خواهیم شد و با همکاری آنان اولین مدرسه دوچرخه سواری کشور را در استانمان احداث می کنیم که گامی اساسی در پیشبرد اهداف ورزشی البرز است.

مجید زاده برنامه های آتی تیمش بعد از جام باشگاه های آسیا را اینطور توضیح داد: با امتیازی که انشاء الله به همت رکابزنان البزی در این مسابقات کسب خواهیم کرد و برنامه ریزی های کارشناسی دیگر، حضور در مسابقات و تورهای دوچرخه سواری خارجی، اولویت اول تک اسپرت خواهد بود تا تیم را به سطح کنتیننتال برسانیم و بتوانیم در مسابقات سایر قاره ها شرکت نماییم.

..........................

گفتگو: جواد کریمی

برچسب‌ها