بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي گفت: ليگ باشگاه هاي دو و ميداني و دسته جات آزاد استان در دو بخش بانوان و آقایان با قهرماني تيم شهرداري شوقان به پايان رسيد.

اسماعيل البرزي در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: دور سوم و پایانی ليگ دو و ميداني باشگاه ها و دسته جات آزاد خراسان شمالي در دو بخش بانوان و آقايان به میزبانی بجنورد و در محل پيست دو و ميداني ورزشگاه تختي اين شهر برگزار شد و در پايان آن در هر دو بخش تيم شهرداري شوقان به مقام قهرماني رسيد.

وی با بيان اين كه در این دوره از مسابقات در بخش بانوان پنج تیم حضور داشتند که در 10 ماده با یکدیگر رقابت كردند، اظهار داشت: رقابت هاي بخش آقايان نيز با حضور 10 تيم در يازده ماده برگزار شد.

به گفته البرزي در رقابت هاي ليگ باشگاه هاي دو و ميداني و دسته جات آزاد استان، هر تيم داراي شش ورزشكار در هر بخش بود و هر ورزشكار نيز می توانست در دو ماده انفرادی و یک ماده امدادی شركت کند.

اين مسئول اضافه كرد: در اين مسابقات در بخش آقایان ورزشكاران در يازده ماده دوي 200، 400، 800 و هزار و 500 متر، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نيزه، پرتاب ديسک، 400 متر با مانع، هزار متر با مانع و چهار در 400 متر تيمي و در بخش بانوان نيز در مواد دوي 200، 400، 800 و هزار و 500 متر، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نيزه، پرتاب ديسک، 400 متر با مانع، سه هزار متر و چهار در 100 متر با یکدیگر رقابت كردند.

به گفته البرزي در پايان اين مسابقات در بخش بانوان در رده بندي تيمي، تيم شهرداري شوقان با كسب 191 امتياز به مقام قهرماني رسيد، پرسپوليس بجنورد با 159 امتياز نايب قهرمان شد و دهياري ينگه قلعه نيز با 112 امتياز عنوان سومي را به خود اختصاص داد.

وي اضافه كرد: در نتايج انفرادي بخش بانوان نيز در مواد مختلف شبنم كريمي مقدم، فاطمه غلاميان، انسيه ابراهيمي، م‍ژگان جاهدي، ميترا محمدي، مريم رضايي و آسيه شجاعي به مقام قهرماني رسيدند.

اين مسئول در ادامه در مورد نتايج رقابت هاي بخش آقايان عنوان كرد: در بخش آقايان هم شهرداري شوقان با كسب 195 امتياز به مقام قهرماني رسيد، پرسپوليس بجنورد با 121 امتياز در رده دوم ايستاد و تيم داروخانه دكتر شريعتي راز نيز با 51 امتياز عنوان سومي را از آن خود كرد.

وي در مورد نتايج انفرادي رقابت هاي بخش آقايان هم اظهار داشت: در اين بخش در مواد يازده گانه شاهين مهردلان، يونس كاظمي، هادي روشن دل، اميد كردديرانلو، علي اصغر صابري، اسماعيل اقبالي، حميد قربان پور، علي رحيمي، مهدي روحاني و اميد ايزدپرست به مقام قهرماني رسيدند.

رییس هیئت دو و میدانی خراسان شمالی با بيان اين كه مسئوليت برگزاري اين مسابقات بر عهده علي اصغر صابري، دبير هيئت دو و ميداني استان بود، اظهار داشت: در مجموع در این مسابقات 130 دو و میدانی کار در قالب چهارده تیم از از شهرستان های راز و جرگلان، بجنورد، اسفراین و شیروان حضور داشتند.

وي افزود: در پايان فصل ليگ دو و ميداني باشگاه ها و دسته آزاد خراسان شمالي، نفرات برتر به عنوان تيم استان براي اعزام به رقابت هاي دو و ميداني قهرماني باشگاه هاي كشور در دو بخش بانوان و آقايان انتخاب شدند.