۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

جمعه هفته جاري؛

دور دوم ليگ دو و ميداني خراسان شمالي برگزار مي شود

دور دوم ليگ دو و ميداني خراسان شمالي برگزار مي شود

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي از برگزاري دور دوم ليگ باشگاه هاي دو و ميداني و دسته آزاد استان در جمعه هفته جاري برابر با بيست و پنجم مرداد ماه خبر داد.

اسماعيل البرزي در گفتگو با خبرنگار مهر، با يادآوري اين كه دور نخست ليگ دو و ميداني باشگاه ها و دسته آزاد خراسان شمالي هفدهم خرداد ماه در دو بخش بانوان و آقايان برگزار شد و پس از آن با فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، بر اساس برنامه وقفه اي يك ماهه در اين مسابقات به وجود آمد، افزود: دور دوم اين رقابت ها جمعه هفته جاري برابر با بيست و پنجم مرداد ماه به ميزباني بجنورد و در محل پيست دو و ميداني ورزشگاه تختي اين شهر برگزار خواهد شد.

وي عنوان كرد: در اين دوره از مسابقات ليگ دو و ميداني باشگاه هاي خراسان شمالي 10 تيم در دو بخش بانوان و آقايان حضور دارند كه طي سه دور با يكديگر رقابت خواهند كرد.

البرزي با بيان اينكه هر تيم داراي شش ورزشكار در هر بخش است و هر ورزشكار نيز می تواند در دو ماده انفرادی و یک ماده امدادی شركت کند، اضافه كرد: در اين مسابقات ورزشكاران در يازده ماده دوي 200 متر، 400 متر، 800 متر، هزار و 500 متر، پنج هزار متر و دوي چهار در 100 متر امدادي، پرتاب وزنه، ديسك و نيزه و همچنين پرش طول با يكديگر رقابت خواهند كرد.

به گفته اين رقابت ها در بخش آقايان در مواد دوي 200، 400، 800 و هزار و 500 متر، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نيزه، پرتاب ديسک، 400 متر با مانع، هزار متر با مانع و چهار در 400 متر تيمي و در بخش بانوان نيز در مواد دوي 200، 400، 800 و هزار و 500 متر، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نيزه، پرتاب ديسک، 400 متر با مانع، سه هزار متر و چهار در 100 متر برگزار خواهد شد.

اين مسئول با بيان اين كه مسئوليت برگزاري اين مسابقات بر عهده علي اصغر صابري، دبير هيئت دو و ميداني استان است، اظهار داشت: رقابت ها در بخش بانوان ساعت هشت صبح و در بخش آقايان نيز از ساعت شانزده عصر آغاز خواهد شد.

وي افزود: در پايان فصل ليگ دو و ميداني باشگاه ها و دسته آزاد خراسان شمالي، نفرات برتر به عنوان تيم استان به رقابت هاي دو و ميداني قهرماني باشگاه هاي كشور در دو بخش بانوان و آقايان اعزام مي شوند.

نتايج هفته نخست ليگ دو و ميداني بانوان خراسان شمالي

رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي در ادامه با اشاره به اين كه هفته نخست ليگ دو و ميداني استان در بخش بانوان اواسط خرداد ماه برگزار شد، اظهار داشت: هفته نخست ليگ دو و ميداني باشگاه هاي بانوان خراسان شمالي با حضور چهار تيم از شهرستان هاي بجنورد و جاجرم در محل پيست دو و ميداني ورزشگاه تختي بجنورد برگزار شد.

اسماعيل البرزي با بيان اينكه در هفته نخست اين مسابقات 35 بانوي دو و ميداني كار در 10 ماده به مصاف يكديگر رفتند، اظهار داشت: در اين مسابقات ورزشكاران در 10 ماده دوي 100 متر، 400 متر، 800 متر، هزار و 500 متر، پنج هزار متر و دوي چهار در 100 متر امدادي، پرتاب وزنه، ديسك و نيزه و همچنين پرش طول با يكديگر رقابت كردند.

اين مسئول عنوان كرد: در پايان اين مسابقات در ماده دوي 100 متر شبنم كريمي مقدم، دوي 400 و 800 متر فاطمه غلاميان، دوي 400 متر با مانع انسيه ابراهيمي و در ماده دوي چهار در 100 متر امدادي نيز تيم شهرداري شوقان به مقام نخست رسيدند.

به گفته وي در اين مسابقات آسيه شجاعي در ماده پرتاب ديسك، معصومه لنگري در مواد پرتاب نيزه و وزنه و مريم رضايي نيز در پرش طول به مقام قهرماني رسيدند.

اين مسئول اضافه كرد: در رده بندي تيمي نيز در پايان هفته نخست ليگ دو و ميداني خراسان شمالي در بخش بانوان تيم شهرداري شوقان در مكان نخست ايستاد، آموزشگاه شكوه بجنورد دوم شد و تيم موبايل فدك بجنورد نيز به مقام سومي بسنده كرد.

 

کد خبر 2116043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha