۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴

البرزي:

بانوان دو و ميداني كار خراسان شمالي به رقابت هاي كشوري اعزام شدند

بانوان دو و ميداني كار خراسان شمالي به رقابت هاي كشوري اعزام شدند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي گفت: تيم دو و ميداني بانوان بجنورد به عنوان نماينده استان به رقابت هاي آغاز فصل بانوان كشور اعزام شد.

اسماعيل البرزي در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: تيم هفت نفره بانوان دو و ميداني كار شهرستان بجنورد به عنوان نماينده خراسان شمالي به رقابت های آغاز فصل بانوان كشور كه از 12 اردیبهشت ماه،  به مدت دو روز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار مي شود، اعزام شد.

وي با بيان اينكه نمايندگان استان در اين مسابقات در 10 ماده به مصاف حريفان مي روند، اظهار داشت: شبنم كريمي مقدم در مواد دوي 100 متر، پرش طول و دوي چهار در 100 متر امدادي، آيلر دهگاهي در مواد دوي 200 متر و چهار در 100 متر امدادي، آسيه شجاعي در مواد پرتاب ديسك و وزنه، بهاره بازخانه اي در مواد پرتاب ديسك، پرتاب چكش و دوي چهار در 100 متر امدادي، انسيه ابراهيمي در ماده دوي 400 متر با مانع، هماسادات صدقي در مواد دوي 800 و هزار و 500 متر و سميه اعتمادي در مواد دوي 100 متر، چهار در 100 متر امدادي و پرش طول نمايندگان خراسان شمالي را در اين مسابقات تشكيل مي دهند.

به گفته البرزي مربيگري و سرپرستي تيم اعزامي خراسان شمالي را در اين رقابت ها شبنم كريمي مقدم بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های آغاز فصل بانوان كشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود و در اين مسابقات ورزشکاران در 21 ماده با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.

در رقابت هاي آغاز فصل سال گذشته تيم بانوان خراسان شمالي حضور نداشت و در پايان آن، تیم های فارس با 111 امتیاز، خراسان رضوی با 93 امتیاز و گلستان نيز با 77 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

کد خبر 2044714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha